Február 11.

Ma van a lourdes-i jelenések kezdetének 150. évfordulója. Ma 13 éve dőlt el, hogy Egerágra költözünk. Ezzel a döntéssel elkezdődött az életemnek egy rendkívül bezárt szakasza. Érezhetem úgy is, hogy börtönben voltam. De úgy is, hogy ez volt a bábkorszak az élemben. Az az időszak, amikor kifejlesztettem magamban azokat a tulajdonságaimat, melyek ahhoz kellenek, hogy a későbbiek elvégezzem mindazt, amit szeretnék. És emellett - nem utolsó sorban - biztonságos helyen felneveltem a gyerekeimet. Ma – éppen ma – döntő lépéseket tettem annak érdekében, hogy végleg kinyíljon előttem az a kapu, melyen át újból kiléphetek (virtuálisan) ebből a faluból. S mehetek az utamon, s tehetem azt, amit tennem kell.

Szerző: empszi  2008.02.11. 16:35 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr985913554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.02.11. 17:25:43

egyedül nevelted a gyerekeid?

M 2008.02.11. 17:32:59

Nem egyedül neveltem őket. Tényelg bután írtam. Szóval neveltük fel. Csak én éltem itt a faluban éjjel-nappal. A férjem Pécsre jár/járt dolgozni. A gyerekek itt jártak általános iskolába. Most megdöbbent, hogy milyen énközpontú vagyok.

Lazac 2008.02.11. 18:48:07

M drága! Minden tervedhez sok erőt és sikert kívánok, őszinte szívvel.:)

Vica 2008.02.11. 19:05:24

Dehogy vagy énközpontú, hogy is jut ilyen eszedbe! Ez az egész blog az ellenkezőjét tanúsítja! De a te életed áll valamiféle változás előtt, és pontosan itt, nálad olvastam, hogy elsősorban a magunk életéért vagyunk felelősek. Megvannak a feladataid, amelyeket senki sem végezhet el helyetted, ahogy eddig is megvoltak. Csak most ezek változnak, ennyi. Persze, hogy ketten neveltétek a gyerekeket, bár ha a férjed Pécsre járt dolgozni, biztosan nem volt túl sok ideje rájuk (már persze, ha nem ő a ritka kivételek egyike :-). Amúgy meg, ugyan hány családban az a helyzet, hiába él együtt férj és feleség, a gyerekek az asszony dolga? Szerintem nagyon jó döntés volt a falura költözés, bár Pécs szerethető város, de mégis, falun sokkal szabadabbak a kisgyerekek. Pécs közelsége pedig megadta a továbbfejlődés lehetőségét.

skyppy 2008.02.11. 20:09:20

...M,azt hiszem nagyon is értem miről írtál....én is keresem az utamat,azt ami célt ad nekem....

margit2 2008.02.11. 20:25:24

...és a jelenések helyszínén csodálatos gyógyulások sokasága történt ...%wink%

Tilly 2008.02.12. 15:51:58

:) ragyogj :)
süti beállítások módosítása