Hátlap

Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz, és ilyen személyes. Egy fotós ismerősöm elvállata, hogy csinál egy képet a könyvem hátlapjára. Kell egyetlen egy pillanat, mely meg is marad addig, amíg bezárja a blende örökre. Megörökíti. Egy pillanatot, ami azt mondja el, amit a mellette lévő szövegben a szavak. Ez így hangzik:

Egyszer valaki azt mondta: „Az leszel, amit el tudtál képzelni magadról.” Akkor még volt úgy negyven kiló túlsúlyom, s azt hittem, az minden bajom forrása. De ennek ellenére elképzeltem, amit szerettem volna…Azóta már tudom, hogy a kövérség csak szikla volt az utamban. Nincs már túlsúlyom, eltakarítottam. De már azt is tudom, hogy nem attól lett napfényesebb az életem, mert nincs már ott az „útelzáró” (test)tömeg, hanem attól, hogy mehetek és megyek az utamon. Hogyan csináltam? Erről szól a könyvem.

Hogy ez a kép most egy olyan pillanat lenne, ami mindezt elmondja? Nem tudom. De hogy ezt a képet már elküldtem a tördelőnek, és ez lesz a könyv hátoldalán, az biztos. Igyekszem megszokni, megszeretni. Dorozs különben is azt írta, hogy még nem találkozott olyannal, akinek tetszettek volna a saját képei. Mindenestre legalább mosolygósabb, mint a múltkori. :)

Szerző: empszi  2008.02.13. 13:36 13 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr895913552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.02.13. 18:07:44

Igen, ezen a képen nagyon csinos vagy! ... Én is erre szavaztam volna, ha lehetne! %smile%

Lazac 2008.02.13. 19:07:16

Tükrözi M! Ebben a ragyogó mosolyban, minden benne van, és ez az a mosoly, amit megismertem...nagyon tetszik. %smile%

Vica 2008.02.13. 20:28:11

Igen, ez nagyon jó hátlap-kép. Derűs, igazán napfényes :-)) (nekem sem tetszenek a saját képeim, hajjaj )

kiezem 2008.02.13. 21:46:14

nem ismerlek szemelyesen - sajnos -, de ez a kep naggggggggyon jo!! :) es illik a konyvhoz!!

Dorozs 2008.02.14. 05:54:55

Szeirntem a kép soha nem azt mondja amit a szavak és fordítva. A szavak is mindnekinek mást mondanak, hát még a kép! A kép sokkal többet és sokkal személyesebbet tud elmondani azt hiszem :) A kép egyébként jó, szerintem kifejezetten nagyon jó választás! :)

Ircsike 2008.02.14. 06:30:23

Nekem is nagyon tetszik ez a kep. A tekintetedben optimizmus, szeretet, batorsag es megannyi pozitiv ero sugarzik. Valoban nagyon jo a kep, ezt oszinten irom!:) Legyen meseszep a napod! Szeretettel olellek!:)

Manólány 2008.02.14. 06:38:46

Ha szabad véleményt mondanom, nekem ez sokkal többet mond el rólad. Szerintem jó döntés volt.

Tilly 2008.02.14. 09:33:24

Jóóóó lett: mutat Téged:) nem csak egy arc vagy! van tested is!, jövőbe nézően hiszed, hogy lehet! jó lett a háttér is, illik a könyv boritójához! hogy neked mennyi ismerősöd van:), és ezek mind hozzáadnak valamit a Könyvedhez! igy kell ezt csinálni, igy a Könyved egy kicsit mindenkié is lesz! másnak is adsz "enyém" érzést! Gratula!

S (Antal) 2008.02.14. 20:27:48

Jó kép, és nem giccs, mint skaff szerint Morozov. A szemed itt jobb, mint az eddigiekben, nem olyan csodálkozós. Azok sem rosszak, de itt mégjobb,

Jutka 2008.02.14. 21:50:11

Igen, ez a kép egy profi műve. Sokkal kevesebbet mond rólad, éppen ezért az ún. közönség számára sokkal elfogadhatóbb. By de way, nem látszik, mennyire festetlen a hajad. De mindenképpen jó, hogy mosolyogsz. Ez kell egy könyv hátlapjára. Most, hogy megírtam, és utólag beleolvastam a többiek véleményébe, látom, mennyire ellentétes mindig a véleményem a többséggel. Pedig nem erre gyúrok. Becsszó, csak utólag olvastam bele. Kitörölhetném, amit írtam, talán tényleg az volna a legjobb. De a barátsáégunk talán elbírja.

szonika 2008.02.15. 18:19:16

Nekem nagyon tetszik ez a kép ;-) sugárzik :)

Ilona 2008.03.05. 08:01:56

Nagyon jó kép. Magabiztosság, derü és bátor tekintet. Beszédes nekem az öltözék is. Ünnepélyes egyszerüség, nöies. A pici ékszer a nyakon visszafogottságot, a fehér sál ugyanakkor bátor szellemiséget takar és szépen feloldja a fekete kiskabát komorságát. Szeretem én is a sálakat. Ami még külön tetszik, a haj színe azokkal az öszes tincsekkel. Különös, ezek a tincsek teszik még derüsebbé a tekintetet. Szépen megörökített pillanat. Gratulálok a fotóshoz.

M 2008.03.05. 17:41:40

Ilona! Köszönöm!!! :)
süti beállítások módosítása