Szökőnap

Egy nappal hosszabb ez az év, de ettől nem múlik lassabban az idő. Nagyon gyorsan eltelt ez a hét is. Ma egy hete voltunk Szegeden, s már íme, megint itt a péntek. Most úgy érezem, nem csináltam egész héten semmit. Ez nálam azt jelenti, hogy nem haladtam annyit, amennyit szerettem volna. Túl sok érzelmi vihar volt körülöttem, s ezek nem segítik a hatékony munkámat. De azért voltak jó dolgok is. Tegnap például itt voltak Ritáék, ma hosszabban beszéltem Misivel Skypon, csak valamiért nagyon recsegett. De azért a lényeget hallottam. Most ez esti vonattal Ferenc hazajön, bár nem sokat lesz itthon hétvégén, de legalább éjszakára.

Nem hajt ugyan sem a tatár sem a török, csak nem tudok elszakadni attól a gondolattól, pár nap múlva itt a nyolcszáz könyv, amiből legalább a befektetést ki kellene nyerni, meg a továbblépéshez szükséges anyagi erőforrásokat, s még mindig nincs hatékony tervem erre az akcióra. 1990 Ft lesz az ára. Ezt már tudom, mert rá van nyomtatva a hátuljára. Ha utánvéttel adom fel, a posta kb.1200 Ft-ot kér. Nos, ez így nem pálya. Akkor azt találtam ki, hogy talán az az út, hogy feladom ajánlott levélként, és beleteszek egy sárga csekket, megbízva a megrendelőben, hogy ki is fizeti. Meg talán csomagküldő cégeket is meg kellene néznem, hogy mennyirét dolgoznak. Aztán persze van a könyvesbolti értékesítés. Még ennek érdekében sem tettem komoly lépéseket…

De nem akarom igazából, hogy minden gondolatomat ez foglalja le. Még tavaly elhatároztam, hogy fogok kertészkedni. De egyre bizonytalanabb ez az elhatározásom. Azt hiszem néhány blogos társamról ideje lenne példát vennem. Holnap már március!

A kép pedig a mai Nap képe a Nat. Geon. Címe: Szellemek ösvényén „Istenek várnak az úton” – ezekkel a szavakkal indult el Japán távoli vidékei felé Macuo Basó, a nagy költő, 1689-ben Úti beszámolójának színhelye, a Keskeny út északra gyalogösvénye most is ott kanyarog a Natagiri-hágó magasában. Máig ezrek meg ezrek követik áhítattal Basó lába nyomát – írja a hozzá kapcsolódó cikk.

Szerző: empszi  2008.02.29. 19:16 13 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr365913544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2008.02.29. 19:27:54

Én szeretnék majd egy dedikált példányt rendelni a könyvből, ha lehet. (ahhoz képest, hogy ilyen jellegű könyv, szerintem 1990 ft nagyon olcsó... - tudom, már nem lehet átcsinálni rajta az árat, de 2500 ft alatt egy akármilyen szedett-vedett fogyókúrás könyvet se lehet kapni... - szerintem -.)

M 2008.02.29. 20:21:34

Az árából is látszik, hogy ez nem egy akármilyen fogyókúrás könyv. :D Vagy: Bevezető ár - csak az első 800 pld. ennyi! (Az első 800 - ismerősöknek baráti áron. - Már alakul a kereskedelmi szemléletem - nem? ) :)

szonika 2008.02.29. 20:26:01

jaja, alakul ;-) A végén nagyon profi leszel :-)

Tilly 2008.02.29. 20:27:00

én is akarok dedikációsat:) imádom a szemügésboszi képedet!

M 2008.02.29. 20:38:45

Szonika, :) Tilly, azért tettem ide! :) És minden blogbarátomnak. Örömmel dedikálom zsibbadásig a kezem, csak címek kellenek, hogy hova is küldjem. (gyongyi.banyai@gmail.com)

kiezem 2008.03.01. 01:08:01

M! Es miert nem csinalod ugy, h. a megrendelo befizeti a konyv + ajanlott postakoltseg arat egy altalad megadott bankszamlara, kozlemenybe irva a nevet (azonositaskeppen), es miutan a penz a szamladon van, kuldod a pakkot? :) csak kerdezem! :) ha megirod a szamlaszamot, maris utalom a penztet! es termesztesen dedikalt peldanyt szeretnek! :)

skyppy 2008.03.01. 05:17:17

M..én is szeretnék egy dedikált példányt...és elküldöm a címem is...és azt hiszem rongyosra olvaslak...most időm van bőven.....és szerintem sokkal biztonságosabb ez a bankszámlára utalás....fogadd meg,tudom, fő a bizalom,de annyi sok rosszat hallani...én is utalom,ha megadod a számod!!!!

Dorozs 2008.03.01. 06:03:58

M, ez remek ötlet! :)

Blue Ocean 2008.03.01. 07:44:28

Csodaszép kép! Kellemes hétvégét! Ölellek!

M 2008.03.01. 13:57:26

Kiezem, köszönöm, ez jó ötlet, ezt fogom csinálni. (Írok e-mailt) Puszi! Skyppy, Dorozs, ha szerintetek is jó ez a bankszámlás dolog, akkor már tényleg nincs mit vacakolnom. Így írom meg a szöveget a honlapra. A hét elején kint lesz a www.pszichowellness.hu -n. Köszönöm nektek! Az biztos, hogy könyvügyben nélkületek nemigen boldogulnék. Egyszerűen attól megy, hogy elmondom, és reagáltok rá. Ölelés nektek. Blue, neked is sok puszi!

Vica 2008.03.01. 22:41:29

Szerintem is jó ez a bankszámlás megoldás. Mindenkinek van saját számlája úgyis, biztosan sokunknak valamiféle e-bankos szolgáltatsa is (pl. nekem, mert nem utálok semmit annyira, mint a sorállást a postán). Majd akkor kérek én is egyet, a címet megírom :-))

M 2008.03.02. 07:24:34

Vica, köszönöm a megerősítést! Ha írod a címet, küldöm. gyongyi.banyai@gmail.com

Lazac 2008.03.03. 19:59:07

én is...beállnék a sorba...van még könyv? %lol%
süti beállítások módosítása