Tolófájások

A szülőszoba jutott eszembe. Ez is valahogy egy szülés. Kicsit máshogy, de mégis jó a párhuzam. Úgy gondolom, hasonló lesz az érzés, mikor behozzák ide az utolsó csomagot is (most telefonáltak, hogy Mohácsnál vannak), mikor együtt lesz itt a nyolcszáz könyv talán olyan érzés lesz (most ez úgy érzem), mint amikor a megszületett kisbabát felmutatják. Már egy ideje ő van, bennem van, tőlem függően van, de most kerül ki a napvilágra. Most látom meg először fizikai valójában. Most foghatom először kézbe. Most kezdődik az önálló élete. Még vele vagyok, gondozom, ápolom, egyengetem az útját, de már elkezdi a saját életét. Tőlem függetlenül is létezni fog egy idő után. Befolyásolja majd az életemet, és másokét is. Érzelmet fog kelteni. Sorokat alakít. (Az enyémet mindenképpen.) Felelős vagyok érte.

Szeretném átadni ezeknek a perceknek az élményét. Ahogy masíroznak az egész testemben a hangyák. Erősen ver a szívem, s kicsit reszket a kezem. A születés pillanatai ezek. Milyen lesz az újszülött? Milyen élet vár rá? Milyenek lesznek a hétköznapok, amikor már elmúlik az ünnep izgatott várakozása, és a megszületés önfeledt örömének pillanata.

Szerző: empszi  2008.03.04. 14:11 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr325913540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.03.04. 15:06:23

..húha, nagyon jó hasonlat..és én is veled örülök...:-))))...

S (Antal) 2008.03.04. 16:18:13

Vannak ám Nekeg is meghökkentő hasonlataid! Pax vobis!

kiezem 2008.03.04. 16:50:38

Gyonyoru a hasonlatod! Egyebkent meg mondtam en mar regen, hogy BESTSELLER lesz! :) es vigyazz, mert (jo)boszi vagyok! :)) Majd ird meg, ha megerkeztek, lemérted nagysagat es sulyat! :)

Lazac 2008.03.04. 17:12:54

Azta...milyen jó hasonlat..érdekes a nők értik. %lol% Milyen a kicsike? %smile% *kiváncsi nagyon* Már csak négyet kell aludnom és én is megnézhetem. %wink%

klikk 2008.03.04. 23:25:31

Aranyos volt. :-)

Jutka 2008.03.05. 08:24:01

Drága Gyöngyi, minden nap nézem, hol tart a folyamat. Ezek szerint, ma reggel már biztosan megszületett! Isten éltesse "őt" is, téged is. Nagy munka volt - és még nincs vége - mint azt a gyermekszülés tapasztalatai alapján pontosan tudjuk. GRATULÁLOK!

Jutka 2008.03.05. 08:25:21

És persze, nagyon szeretném látni! De nem postán, ezúttal tényleg személyesen.

M 2008.03.05. 17:38:57

Mindannyiotoknak köszönöm az együttérző jelenlétet!
süti beállítások módosítása