Megszületetett!

Örömmel tudatom, mindenkivel aki várta: 2008. március 4-én délután háromnegyed háromkor 25 grammal a világra jött. Borítójának színe szép kék. Szebb, mint amilynek a képernyőn (ultrahangon?  ) láttam. A kicsi és édesanyja is jó van! Nagyon boldog vagyok. Meg is könnyeztem egy kicsit. Nem gondoltam, hogy ez az egész ilyen hatással lesz rám. Tíz évig szerkesztettem a falu újságját. Azt hittem, ez hozzászoktatott, hogy emberek elé vigyem a gondolataimat. Meg a blog, meg a tanárság, a szülői értekezletek, a konferenciák és hasonló közösségi alkalmak… De mégsem. Ez valahogy egészen más volt.

Volt egyszer már, hogy megjelent egy füzetkém a Tájak Korok Múzeumok sorozatban Egerágról. De régen is volt (nyolc éve), meg más is volt. Ott csak szerző voltam, kiadó nem. Sokkal kevesebb dologban hoztam ott döntést, mint most. Ott a kiadó kérte tőlem a konkrét hosszúságú szöveget és a képeket. Aztán ők csináltak belőle kiadványt. De ez sokkal személyesebb. Sokkal nagyobb a munkám is a felelősségem is. És sokkal több van belőlem is benne.

Ma vittem be a kollégáknak. Jól eset, ahogy fogadták! Jobban, mint reméltem. Kérték, hogy dedikáljam nekik. És csak egy-egy szót tudtam beleírni. Remegett a kezem. Volt, hogy mondtam, hogy majd holnapra írok bele. Annyira elfáradtam, hogy nincsenek rá szavak. Hazajöttem és lefeküdtem, aludtam egy órát. De úgy érzem, legalább egy hetet kellene aludom.

Szerző: empszi  2008.03.05. 17:24 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr605913539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.03.05. 19:09:31

Kezd el most az enyémet dedikálni, hogy szombatra készen legyél vele. %smile% Nagyon örülök. *ölel*

M 2008.03.05. 19:27:58

Asszem, ez most használható tanács! :D

Tilly 2008.03.05. 20:03:09

GGGGRRRRAAAAAAAATUUUUUULLLLAAA:D

Dorozs 2008.03.06. 03:29:38

Gratulálok! :):) Komolyan és őszintén! :)

zolderdo 2008.03.17. 19:21:23

Gratulálok a sikeres szüléshez:)Igaz,hogy elcsentem,de ezt kívánom Neked:Légy büszke arra,amit eddig elértél,s higgyél abban,hogy milyen messze tudsz még elmenni:)
süti beállítások módosítása