Rárószárnyon járó

Hihetetlenül gyorsan száguldanak a napok. Csütörtök óta nem írtam. És igazából nem tudok „elszámolni” az időmmel. Persze, most is jó részt a könyvek körül forgott az életem. Szépen érkeznek a megrendelések. Tényleg működik ez a bankszámlás megoldás! Elfogyott az első adag boríték! Remélem, tud ma hozni a férjem, hogy holnap reggel egy újabb adagot feladhassak. Megjöttek az első visszajelzések is arról, hogy megérkezett a küldeményem. Ezzel együtt végre írtam az Alexandra illetékesének, hogy felvegyük a kapcsolatot a terjesztés ügyében. Az azonban biztos, hogy olyan szerződést nem fogok aláírni, ami csak az Alexandrának hoz hasznot. Rengeteg tervem van, hogy hogyan segíthetnék annak, akinek szüksége lenne rád. Szóval ez az „M project”, igen sokoldalú már a fejemben. Csakhogy minden befektetéssel kezdődik. És ez pénz, pénz, idő, idő, energia, energia… :)

A hétvégen itthon volt Ferenc fiam, és Lazac is meglátogatott. Nagyon jó volt! Köszönöm, hogy jöttél, Lazac! És köszönöm a leveleket is, amiket kaptam!

Gondolatban azért sokat írtam ide a blogba. Például a kutyaszerelemről, a nagyböjtről, és nagy utazásokról, meg arról, hogy ki mindenki osztja nekünk az észt… és számtalan ilyen témáról, csak nem jutottam odáig, hogy ezt a gépen is leírjam (házimunka közben kicsit nehéz a szövegszerkesztőt használni :) ). Szóval az idő rárószárnyon jár.

Szerző: empszi  2008.03.10. 16:08 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr965913535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

S (Antal) 2008.03.10. 16:52:05

Falco Subbuteo, kabasólyom. Az előző Puma Concolor, azaz puma, azaz erdei oroszlán, bár rendszertailag inkább a legnagyobb kismacska. A következő mi lesz? Javaslat: Nádi farkas (Canis Auratus), mert abból rengeteget látok mostanában. Itt a párzási idejük, vagy mi. Emberre nem veszélyes, de ha látod, ne támadd meg!

M 2008.03.10. 17:34:55

Állati jó a blogom! %mrgreen%

Lazac 2008.03.10. 17:38:46

Az bizony M..tényleg.%lol% Én is örültem, hogy találkoztunk,jó volt az ott eltöltött idő, mint mindig, és van könyvem!!! %smile%

Blue Ocean 2008.03.10. 18:54:23

Szép estét! Ölellek!

S (Antal) 2008.03.10. 22:00:54

Na! Ugye a következő posztokat nem az állati folytatásának tartod! :)

kiezem 2008.03.10. 23:25:48

Orulok, h. "csak" ezek miatt nem tudtal irni! :) Erre is azt mondjak, h. edes teher, ugye? a Lazacnak dedkalos kepeddel terveim vannak! :) es olyan jo, h. végre nekem is lettek terveim!! KOSZONOK mindent! :)

Drozs 2008.03.11. 03:40:11

Nagyon ismerős amit irsz: eltelik egy, két, töb nap, semmire sem jut idő azután amikor visszagondol az ember, valahogy sehogy sem tud felidézni semmi, mintha a semmivel szaladt volna ez a a teméntelen idő... Örülök, hogy a projekt beindul, kívánom, hogy sikeres legyen! :)

csibike 2008.03.11. 12:12:18

Most ez a fontossági sorrend és ez így van jól :)) Mivel ide leírtad, miről akarsz blogolni, elfelejteni sem fogod :P:D
süti beállítások módosítása