A látszat ellenére

Véget éret ez a télies húsvét. Most, hogy mindenben a jeleket keresem, ez a néhány nap ad gondolkodni valót, eleget. Az időjárás olyan zord volt, hogy legkevésbé a tavaszt, a feltámadást idézte. Szombaton szakadt a havas eső. Úgy felöltöztem a feltámadási körmenetre, mintha éjféli misére mennénk. Ma reggel meg akkora szél volt, hogy kialudt tőle a kazán. Az tűnt fel, hogy nincs meleg víz. De aztán rájöttünk, hogy volt már ilyen. Elég egyszerű, meg kell nyomni a reset-gombot. De míg összeállt a kép, és megtörtént a gombnyomás, volt néhány zaklatott percem. Kicsit azzal is nehezítettem a helyzetemet az elmúlt napokban, hogy azt hittem, ugyanúgy megy már nekem minden munka, mint régen. Hát, még nem… Az lett a vége, hogy a takarítás is hagy kívánnivalókat maga után, meg a hasam is fáj a tavaszi nagytakarítás-kezdeményóta. No, nem nagyon. De azért tudomásul vettem, hogy figyelnem kell még. Meg, hogy türelem! Azért is furcsa volt egy kicsit ez az ünnep, mert Misi nem volt itthon. S már Ferenc is elindult vissza ezzel az esti vonattal. A Műegyetem nem lazít. Igaz, nekünk is van kemény két nap szünetünk. A nagypéntek, meg holnap. Mindezek ellenére, húsvét volt. A látszat nem változtat a lényegen. S ez azért elég bíztató!

Szerző: empszi  2008.03.24. 19:56 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr765913525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2008.03.24. 20:04:17

Csak lassan! Néha lejjebb kell adni, mi fontosabbak vagyunk, mint 1-2 porcica. Majd ha itt a tavasz, erősebb leszel, s megcsinálod olyanra, ahogy szereted!

S (Antal) 2008.03.24. 20:38:16

Nektek is áldott húsvétot, bár még egy pár hétig eltart, legalábbis pünkösdig.

szonika 2008.03.24. 20:56:21

Csak óvatosan! vigyázz magadra! :-) Láttam az esti vonatot (holnapra vettem jegyet), kéjutazásban lehet(ett) része, mocskosul sokan voltak...

margit2 2008.03.25. 15:58:56

A húsvét tényleg végetért, de a tél sajnos még nem, nálunk most is szakad a hó! %wink%

csibike 2008.03.25. 22:15:08

Már attól a pár hópihétől rosszul voltam, ami múlt pénteken esett három percig :D Ezentúl nem nyüszögök :D

Ircsike 2008.03.26. 05:20:49

Bizony nalunk is behavazott a nyuszinak. Mar nagyon vagyom az igazi tavaszra. A takaritast meg csak szep lassan, nem kell sietni, megvar...:) Legyen vidam, kellemes a napod! Szeretettel olellek!:)

Lazac 2008.03.26. 19:27:48

nem kell azt a takarítást elkapkodni ám...inkább a step by step módszer az célravezető...a takarítás nem fog elszaladni, szépen megvár akkor is, ha nem esel neki egyszerre az egész háznak. %smile%
süti beállítások módosítása