Ki a barátom?

Láttam az egyik blogoln egy szavazást, hogy „Hány embert nevezel barátodnak?” Nulla és nyolc között választhatók a számok, és van még az is, hogy több. Nem szavaztam, mert ezen most komolyan el kell gondolkodnom.

Szerző: empszi  2008.03.28. 07:52 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr555913521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2008.03.28. 08:02:33

Mindig azt hittem igazi barát csak egy valaki lehet....azóta már rájöttem, hogy nem. Sok kedves embert ismerek, vannak akiket egészen közel engedtem a szívemhez, ők az életem igazgyöngyei...a harmatcseppek lelkem mezején...sohasem számoltam meg hányan is vannak igazán, de több mint 8 ez biztos.%smile%

skyppy 2008.03.28. 08:28:26

..akkor én elbújhatok nekem az igaziak elférnek az egyik kezemen,de nagyon sok kedves ismerősöm van, akiknek nagyon örülök,és "harmatcseppek a lelkem mezején"....:-)))

Blue Ocean 2008.03.28. 09:46:10

Napsütéses vidám szép napot és hétvégét !

csibike 2008.03.28. 16:02:15

A válasz attól függ, ki hogyan definiálja a barát fogalmát. Az én meglehetősen szigorú értelmezésem szerint nekem három igaz barátom van, a többiek haverok, ismerősök, pajtások sötöbö :)

Dx3 2008.03.28. 16:07:45

De jó is neked, Lazac :)

marisom 2008.03.29. 07:01:22

igen ezen nagyon el lehet gondolkodni. Kellemes napot!

szonika 2008.03.29. 08:02:28

Azt mondják, hogy barát az, akiért az ember bármit (!) megtenne. Eddig ez (az :-) ) a szavazás volt a legelgondolkodtatóbb. Én szavaztam (és fene tudja, hogy igaz-e).

M 2008.03.29. 08:35:02

Lazac, ez nagyon jó! És micsoda költői metaforád van… Skyppy, lehet, hogy csak szigorúbb vagy picit… Blue, neked is minden szépet! Csibike, azt hiszem, itt van az eb sírhantja…, hogy komolyan el tudjunk gondolkodni valamin, először a szavak értelmét érdemes tisztázni. Bubben, szerintem neked sem lehet olyan rossz, csak talán jó lenne egy kicsit bátrabban körülnézned. Marisom, hát igen, de jó, ha megtesszük…, szép napot neked is! Szonika, ez egy jó kiindulási alap. Csak itt meg a „minden” a bizonytalansági pont… :) :) :) :) :) :)
süti beállítások módosítása