Lehet, hogy naiv vagyok?

Ha néha megengedem magamnak, hogy belegondolja, hogy mibe is fogtam, háááát…. , kicsit gyenge kifejezés, hogy rám tör a para. Mert ugye mibe is mártottam ártatlan mancsomat? Bemerészkedtem a nagyvadak vadászterültére. Még ha szerény kisegérként is, de ott vagyok a félelmetes wellnessipar házatáján. Azon belül is az egyik legjövedelmezőbb tortaszelet – a fogyókúra biznisz – morzsáira ácsingózok, s ki tudja, nem fogok-e akarni egykor egy nagyobb darabocskát is. Nos, ezt most a nagyvadak szemszögéből vizionálom, ha ők egyáltalán észrevennének, nyilván ilyesmi fordulna meg a fejükben. Mert ugye ez egy hatalmas üzlet. Főként azoknak, akik a fogyókúra hívószóval teremtenek maguknak célpiacot, hogy árulhassák a szerencsétlen túlsúlyos embereknek a reményt és kapcsolt áruként rengeteg - a céljukhoz közelebb nem vivő - felesleges dolgot. Nos, én nem akarok ilyesmit. Nagyon nem! Baromira NEM. De ők elhiszik ezt nekem?

(Viszont megtaláltam ezt a képet. S ettől rögtön jobb kedvem lett. Mert ugye ki is a macska, s mit is tehet az egérrel… - no, de ezt már tényleg magamnak írtam.)

Szerző: empszi  2008.03.29. 08:52 13 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr55913520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.03.29. 16:41:29

Nem kell üzletnek tekinteni,...aztán lesz , ahogy lesz...%wink%

szonika 2008.03.29. 18:29:41

Szerintem, ha elolvassák a könyvet, elhiszik ;-)

Lazac 2008.03.30. 08:54:53

a te könyved más jellegű, másról szól M...

Blue Ocean 2008.03.30. 09:42:35

Remélem nem lest semmi gondod. Ölellek!

M 2008.03.30. 09:50:08

Lazac, Nem véletlenül írtam le ezeket, mert kaptam egy olyan megjegyzést, hogy ilyen könyvekkel van tele a padlás. (Nem szó szerint így hangzott, de ez volt az értelme.) Nos, ha van olyan eset, hogy ez jön le embereknek - így ránézésre -, akkor kerül a képe az nagyvadak vadászterülete, s akkor viszont semmi jóra nem számíthatok. Szonika, attól félek, hogy úgy alkotnak véleményt, hogy nem olvassák el, csak gondolnak róla valamit ránézésre, pár másodperc alatt, aztán azt kőbe vésett igazságként kezelik. Margitka, én nem is tekintem üzletnek, sokkal inkább a tanári munkásságom részének, csak mások nem az én fejemmel gondolkodnak. Természetesen azt szeretném, hogy a lehető legtöbb emberhez eljussanak a tapasztalataim, hogy minél többen a javukra fordíthassák. De nem áll mögöttem erős üzleti lobbi. Így a kezdeti bevételekből tudom a továbbiakat finanszírozni. S ettől már üzletszagú lesz a dolog. De e nélkül meg felesleges is volt leírni az egészet, mert a közvetlen környezetemnek szóban is eltudtam volna mondani, hogy mire gondolok. Ahh, szóval most... egy kicsit nem tudom...

M 2008.03.30. 10:22:34

Blue, én is nagyon remélem. Sőt szeretném úgy intézni a dolgokat, hogy biztos rendben menjenek.

skyppy 2008.03.30. 14:57:11

..azt hiszem M most jól látod,minden üzlet,és ha a te könyved jobban fog fogyni mint bármelyik másik nem lesz kímélet....itt már nem igazán a segíteni akarásról fog a dolog szólni, szerintem Norbi sem és a többi sem így indult annakidején,csak bedarálta őket a gépezet...téged nem féltelek ettől,sokkal inkább attól,hogy az aljas,övön aluli dolgokra nem vagy felkészülve

M 2008.03.30. 15:13:51

skyppy, tényleg jóhiszeműbb vagyok, mint az egészséges lenne a mai világban. De egyszerűen addig, míg az ellenkezőjéről meg nem győződök, bizalmat szavazok az embereknek. Norbival és Alexandrával kapcsolatban én úgy tudom, hogy őket megkeresték pénzes emberek, hogy lenne ez az üzlet. Norbiban nem vagyok biztos, de Alexandra maga írta, hogy megkeresték erre a szerepre. Még nagyon tisztázatlan bennem ez a kérdés, és nagyon nehéz is.

csibike 2008.03.30. 23:17:40

Nézd, lehet, külön utat vágsz magadnak... :)) Egyébként meg vércsirketestőr jelen :D

Tilly 2008.03.30. 23:23:13

csak ne állj be a sorba, csak úgy mint eddig járd a magad útját! és nem hiszem, hogy tartanod kéne tőlük, ahhoz, hogy valaki nagyot harapjon ebből a bizniszből be kell fektetnie és bizniszt kell kovácsolnia mások vagyaiból - Te nem ezt teszed és amennyire értelek nem is ezt akarod tenni:) ettől még torkukon akadhatsz, de akkor majd betársulok csibike mellé és !!!

M 2008.03.31. 07:10:34

Csibike, Tilly, köszönöm! Így már bátrabban inulok! :)

Ircsike 2008.03.31. 07:14:39

A Te konyved remek es mukodik!:) Sammyke (aki kutya) szinten jelentkezik csibike melle!:) Sokan leszunk melletted ha szukseges!:) Kivanom, hogy legyen vidam, boldog a napod, heted! Szeretettel olellek!:)

M 2008.03.31. 12:16:05

Ircsike! Köszönöm!!! :)
süti beállítások módosítása