M mint maszk?

Ma reggel szokásomhoz híven gyorsan végiglátogattam itt a blogon azokat, akiket szoktam, s az egyik helyen látok egy M-mel aláírt kommnetet, amit nem én írtam. Valami linkajánló volt. Nem volt már annyi időm, hogy megnézzem, hogy mit is ajánlott M néven. Hál’ Istennek a blogtulaj ki is törölte azt a kommnetet. Jó, tudom, nem valami egyedi aláírás ez az M, de eddig még nem láttam mást így aláírni itt. No, de lehet, nem zárom ki. Viszont, ha van, akkor érdekes helyzetbe kerülhetek. Meg egyébként is hallottam már olyasmit, hogy az is előfordulhat, hogy más nevében kommentel valaki. Teljesen értetlenül állok ez előtt. Még azt sem tudom, érdemel-e szót egyáltalán.

Szerző: empszi  2008.04.01. 18:06 11 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr105913518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2008.04.01. 18:10:05

Ha linkajánló, akkor az többnyire spam. És összevissza mindenféle néven küldik. Nem célszerű rákattintgatni :-) Egyébként én szoktam látni mást is M. néven kommentelni :)

M 2008.04.01. 18:17:10

Hát hogy spam, akkor még hagyján. De erről a spamkommentről is csak a múlt héten hallottam először. És azért nem túl vidám dolog az sem... De annak nem örülök, hogy többen vagyunk M-ek. Bár talán nem ugyanezzel a kék lepkével. (A reggeli álkommentnél sem volt ott a lepkém. Ez azért lazítja a görcsöm... )

szonika 2008.04.01. 18:20:06

Nem, a kék lepke-zöld levél kompozíció az egyértelműen a tiéd. Ezt még nem láttam másnál :-)

M 2008.04.01. 18:24:40

Nos, ez azért megnyugtat! :) Ez is mutatja, hogy végsősoron mennyire egyedi vagyok! :D

Döm deux döm 2008.04.01. 21:11:00

:) Egyébként sajnos simán írhat akárki a nevedben, csak tudnia kell, hogy milyen nevet használsz és a blog címét, és máris megvan a tökéletes ál-M...

skyppy 2008.04.02. 04:39:45

..isten hozott a "valóságban"...ahogy egyre több időt töltesz itt annál több furcsasággal fogsz találkozni,ez is egy ilyen....:-)))

M 2008.04.02. 08:36:19

M! Azt hiszem simán lehet, így is...csak mutatom, ne ijedj meg..Lazac vagyok.:)

Lazac 2008.04.02. 08:37:57

Ezt amúgy már többen eljátszották más blogokon, sz*r kavarás céljából, hogy a nickjével és avatarjával kommenteltek valakihez. A megnyugtató az, hogy ha valaki ismre és fontos vagy neki, az a stílusod is megjegyzi és nem ül fel az "álkommenteknek". Ölellek és szép napot kívánok.

M 2008.04.02. 09:59:59

Hú, Lazac, ez durva! Első pillantásra nem tudtam, hogy most ki kivel van. De bízom abban, amit mondtál. Hogy aki ismer, az nem tételez majd fel rólam sz*rkavarást, meg baromságokat, és ha furcsállja a szöveget a nevem és a kék lepkém mellett, majd megkérdezi, hogy mi van. Egyébként meg az ilyen azzal szórakozzon, amivel egyidős, de sürgősen, mert olyant találok mondani, hogy elszárad tőle neki. :D

csibike 2008.04.02. 14:24:18

Örülök, hogy rögtön kitöröltem, így nem volt időd megnézni, meg nekem sem :D Általában olyan linkeket nyomnak be blogokba "álnéven", ami fizetős: Minél többen rákattintanak, annál több lé csurog be...

M 2008.04.02. 18:51:29

Hah, van még mit tanulnom. Akkor jobb is, hogy rohannom kellett.
süti beállítások módosítása