Várlak a honlapmon: http://www.pszichowellness.hu

Semmi és valami

Az előbb az csúszott ki a számon, hogy éppen ideje, hogy leüljek a gép elé, mert ma még nem csináltam semmit. Mert eddig csak az iskolai hét órám volt, meg a könyvelőnél voltam (miután összekészítem az odaszánt dolgokat). Anya kicsit furcsán nézett rám, és megkérdezte, hogy akkor mit értek „valami” alatt. Az válaszoltam, hogy azt, ami a könyv ügyét előre viszi. Ez van.

(A kép címe: Impozáns homokfront a Földközi-tenger felett a Nat. Geo. A nap képe sorozatból. Hogy miért éppen ez a kép? Nem tudom. Mi lenne jobb kép ehhez a bejegyzéscímhez?)

Szerző: empszi  2008.04.03. 17:22 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr295913516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.04.03. 17:35:12

...csak nem valami vihar előszelét érzed??.... ehhez a bejegyzéshez, ha tényleg úgyérzed ,hogy nem csináltál semmit,akkor egy napozóágy,homokos tengerpart,pálmafa,tenger,ja és egy jó koktél illene...:-)))

M 2008.04.03. 18:10:32

Hát, lehet, ám azokat végképp nem csináltam... :)

margit2 2008.04.03. 18:45:03

Én azt hiszem, hogy Te nem sokat pihensz... Pedig néha Rád férne!... Vagy tévedek? %wink%

M 2008.04.03. 18:58:00

Margit, hááát... , azt szeretném, ha hatékonyabb lehtenék. :)

Lazac 2008.04.03. 18:59:35

Anyudnak igaza van M! :) Sok mindent csinálsz ami fontos, de Te a könyved ügyét érzed most elsődlegesnek és azért gondolod azt, hogy "semmit" nem csinálsz.:)
süti beállítások módosítása