Nézd meg "élőben" is a honlapomat, ha van észrevételed írd meg kérlek! www.pszichowellness.hu

Köszönöm!

Nagyon sok hasznos észrevételt kaptam a honlapommal kapcsolatban itt a blogon, levélben és az iwiw-en is. Igyekszem mindegyiket hasznosítani. Van könnyebben és nehezebben megvalósítható. És még nekem is van rengeteg ötletem. Most türelemmel kell várnom, hogy mindez megvalósuljon. Mert a tudásom igazán kezdetleges ebben a témában, bár ma is haladtam egy picit, mert a könyv képét ÉN tettem be linknek! :)

Szerző: empszi  2008.04.07. 17:00 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr395913512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.04.07. 19:35:28

Bizony türelem és sok idő kell a szerkesztéshez! %smile%

Lazac 2008.04.07. 19:50:30

ügyes vagy, és napról napra többet tudsz. :)

kiezem 2008.04.07. 23:15:12

Hat Draga M! Ez az, amit en nem igy latok! :(((( Nalam a jobb oldali resz valahol az also fertaly legaljan van! :(( Illetve, ha a posztot szeretnem olvasni, nemigen tudom, mert kb. 2/30 reszeig belemosolyogsz. ami onmagaban nem lenne baj, de ha majd irsz még sokat, es nekem nem lesz meg konyv formatumban, akkor naaaaaaaagggggyon sajnalom majd! ;) IE van WinXP alatt fut, azt nemtom, mekkora felbontasban! :O *pirul, mert IT-antitalentum* oleles, mk

kiezem 2008.04.07. 23:16:08

termeszetesen ketharmad, es nem 2/30 reszeig :)

Blue Ocean 2008.04.08. 07:15:38

Jóóreggelt! Szépséges napot!:-)

M 2008.04.08. 20:17:19

Margit, igyekszem. Lazac, köszönöm. Kiezem, remélem, hamarosan sikerül kiküszöbölnünk ezt a problémát. Blue, - most már jó - estét!
süti beállítások módosítása