Ez is lehet

Lehet, hogy az a baj velem, hogy érthető igyekszem lenni. Nos, lehet ez másként is. Lehet, hogy sokkal jobb valami, ha érthetetlen, mert akkor mindenki azt érti, amit szeretne, s az a legjobb. Mert amit szeretne, azt szeretni is fogja. És akkor azt hiszi, hogy neki van igaza. És utána már csak rá kell hagyni, és mindenki hepi!

Szerző: empszi  2008.04.12. 14:31 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr655913508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.04.12. 19:09:31

én eddig úgy hallottam, a bolondra hagyják rá, szóval, nem baj, ha érthető vagy számomra, ne add fel! :)

skyppy 2008.04.12. 19:41:06

..csak nem bántottál meg valakit azért mert érthető voltál? magad?....csak nem bántott meg valaki azért mert érthető voltál?..... ...én kimondottan szeretem azokat akik elsőre értenek,még akkor is, ha nem annak tűnik.... Ps: maradj csak érthető nekünk, lehet nem leszünk sokan, de vagyunk egy páran ...:-)))

skyppy 2008.04.12. 19:41:51

..ehh a technika ördöge....remélem érthető voltam...:PPPP

Manólány 2008.04.12. 20:16:28

Én jobban szeretem ha értelek:) Legyen pihenős hétvégéd.

csibike 2008.04.13. 00:58:01

Érthető vagy, nincs ezzel gond :) Ha blogban értenek félre, benne van a pakliban: A fekete-fehér betűk mellett nincs hangsúly, szemkontaktus, mosoly sötöbö, mindenki azt képzel a sorok mögé, amit akar.

margit2 2008.04.13. 15:48:48

Néha, tényleg az a jó, ha mindenki úgy értheti , ahogy akarja...%wink%
süti beállítások módosítása