Régi képek,
de kellene több is

Ma kaptam egy levelet az iwiw-en, mely egy nagyon fontos dologra hívta fel a figyelmemet. A könyvem leendő olvasói talán sokkal jobban igénylik, hogy láthassanak rólam régi fényképeket, mint én gondoltam volna. Itt a blogon már mondtam, hogy nem valami jó érzés látnom ezeket a régi képeket, de a cél érdekében elviselem. Egy kis gond azért van, mert abban az időben igencsak kerültem a fényképezőgépeket. (Napokig tartó „mélydepresszióba” estem, ha mégis megláttam magamról egy-egy képet akkoriban.) Így most ezt a két képet tudom még mutatni, abból a korszakból. Aztán azt hiszem, nekem nincs több. Ezeket egy kolléganőm hozta valamelyik nap. Most itt is kérek minden ismerősömet, elsősorban a régi tanítványaimat, hogy ha van olyan kép a birtokukban, melyen még „nagyobb terjedelmű mivoltomban” szerepelek, kérem, küldjetek belőle nekem. Úgy tűnik, fontos lenne. Régi iskolai képeken (csoportkép, évzáró, iskolai események…) elvileg sok helyen szerepelhetek.

Szerző: empszi  2008.04.28. 16:09 10 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr175913500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2008.04.28. 16:17:30

most ez nem annyira függ ehhez a bejegyzéshez, de örülök, hogy látlak ;-)

M 2008.04.28. 16:23:12

Szonika! Én is örülök, hogy itt vagy. :)

Pildikó 2008.04.28. 16:48:33

KÖSZI - a mindenki más nevében is, már megint hiteles ez így! - és ez nagyon OK!

kiezem 2008.04.28. 17:11:25

Draga M! Ő is TE vagy??????? :O) ESZBONTO!! komolyan!! hany darab van még a konyvedből?

M 2008.04.28. 18:32:57

Pildikó, nagyon szívesen! :) Örülök, hogy találkoztunk, s remélem, ez csak a kezdet! :) Kiezem! Azért még akad, s az utánnyomás sem gond! :D De elárulok egy titkot is. Aláírtam a terjesztői szerződést az Alexandrával. S ez azért "titok" mert éppen most történt (azaz most küldték vissza az általuk is aláírt példányokat), így hát éppen mostantól nem is titok!!! Talán szerdán visszük be a megrendelt példányokat az üszögi raktárba. S akkortól kapható lesz az Alexandra boltjaiban is.

skyppy 2008.04.29. 04:31:58

..nagyon örülök,hogy más is hasznosnak találja a könyved...:-)))) ..és gratulálok!!!..:-)))

szaffi 2008.04.29. 13:22:16

Valóban sokal hitelesebb vagy így, bár eddig sem hiszem, hogy bárki kételkedett volna a módszeredben.:)

Ircsike 2008.05.01. 05:57:41

"Te kis dundi.......":) na persze ez mar a mult!:) Koszonom a modszeredet! Hetente 1 kg-ot apadok, igaz tornazni nem nagyon tudok a betegsegem miatt es a viznap sem mukodik nalam, mert a gyogyszeremet etkezes kozben kell bevenni, de igy is nagyon jol mukodik a modszer.:) Vidam, kellemes unnepeket kivanok Neked sok szeretettel!:)

margit2 2008.05.01. 07:43:31

Én is gratuláklok...Akkor most már nem is titok, bárki megveheti a könyvedet! %smile% Szép ünnepeket kívánok!

M 2008.05.01. 08:03:21

skyppy, olyan jó, hogy ezt mondod! :) szaffi, örülök, hogy jöttél. Érdekel a véleményed. Ircsike! Nagyon örülök! Egyáltalán nem baj, ha magadra szabod a tanácsaimat, sőt, úgy hatékonyabb. Mindannyian mások vagyunk ebben-abban. Sok sikert a továbbiakhoz is. Nagyon drukkolok neked, hogy elérd a célod (ebben is  )! Margit, hamarosan lesz az Alexandra boltjaiban is. Remélem, hogy sokan rátalálnak majd.
süti beállítások módosítása