Benne leszek a tévében!

Valami rejtélyes oknál fogva engem keresett meg a MTV pécsi körzeti stúdiója, hogy beszéljek pár percet a költészet szimbólumairól egy jelképekről szóló műsorban. Hát beszéltem… De miért pont én? Jó, tudom, ballagás volt tegnap, s a középiskolai tanárok nemigen értek rá, de mégsem értem. Lehet, hogy nem is kell értenem? Lehet, hogy ajándékba kaptam ezt a lehetőséget a Sorstól, hogy gyakorolhassam a stúdiófílinget? Mi másnak vehetném ezt az egészet, mint JEL-nek? :)

Szerző: empszi  2008.05.01. 07:50 13 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435913499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.05.01. 07:51:51

:-))) kezdetnek nem rossz....vedd csak annak...:-)))

szonika 2008.05.01. 07:55:09

Dejó! :-)

margit2 2008.05.01. 10:18:52

Az interneten én is tudom nézni a pécsi tv-t, mikor lesz a közvetítés, vagy már volt? %wink%

Dorozs 2008.05.01. 12:11:17

A vakvéletlen néha nagyon jó dolgokra képes... :):) De komolyan! A lényeg, hogy ez jó! :):)

M 2008.05.01. 13:36:58

Skyppy, köszönöm a bíztatást. Szonika, :) Margitka, sokára lesz, máj. 19-én (három hét múlva hétfőn) délután 5-kor az MTV2-n (az országos adásban, nem a körzetiben). Választd a tudást, az a címe. De nem is a műsor a fontos, hanem, hogy így már láttam stúdiót, tévéfelvételt belülről. Dorozs, régen láttalak. Az is lehet, hogy én vagyok ritkábban gép előtt mostanában? Egyébként meg: igen!

Manólány 2008.05.01. 17:50:13

Nagyon örülök, csak így tovább. Látod milyen szép is lehet a világ melyben élünk. Apró csodák és már süt is fellettünk a nap és csodásan kék az égbolt. Legyen nagyon szép a hétvégéd.

margit2 2008.05.01. 20:12:28

Oké M! Rögzítettem az időpontot a naptárban, meg foglak nézni! %wink%

marisom 2008.05.01. 21:42:36

ez nagyon jó hír, út az ismertség felé. Kellemes hétvégét!

kiezem 2008.05.01. 21:57:22

M! sajnos, nem tudom az adast nezni, mert dolgozom! :( de beallitom a videot, es majd utolag megleslek! egyebkent meg ne kerdezd az okokat, nem mindig tudsz felelni rajuk ugysem! Fogadd el: most ezt adta a SORS!! Legalabb szokod az ismertseget es a szereplest! SZUKSEGED lesz ra!! :)) huuuuuuha, most elarultam magam: boszi vagyok masodallasban! :) GRATULA!!!!!!!!

csibike 2008.05.01. 23:06:17

És a módszeredet-honlapodat nem csempészted bele egy félmondat erejéig? Jelkép az is :))) És milyen volt a stúdióban? Ésésés...? :D

Ircsike 2008.05.02. 04:42:45

...akkor Te most elindultal egy uton. Mert megerdemled! :) Gratulalok Neked es szurkolok, hogy sokan megismerjenek! En is nezni foglak! De jo............!:) Szeretettel olellek!

SA 2008.05.02. 09:04:22

Ilyenkor azért kár, hogy nincs TV-nk.

M 2008.05.02. 19:38:42

Manólány, én is azt látom, hogy apró csodák vesznek körül. Margitka, én leszek az utolsó, tehát, ha csak háromnegyedkor kapcsolod be, még akkor is megláthatsz. :) Marisom, még a végén híres leszek… :D Kiezem, bízom benne, hogy igazad lesz! :) Csibike, gondolhatod, hogy szóbahoztam. Sőt, rögtön azt mondtam, amikor hívott a szerkesztő, hogy a versek szimbólumai helyett szívesebben beszélnék a túlsúly szimbolikájáról. De azt mondata, hogy az egy másik műsor. Azt mondtam, hogy hát, jó, ám legyenek most a versek… (És őszintén remélem, hogy lesz valóban olyan műsor is. ) Ircsike, szükségem is van rá, hogy jószándékkal gondoljanak rám! Ezt az utat együtt járjuk… Anti, élőben sokkal jobban el tudom mondani. Azt hiszem, az az öt perc nem életművem csúcsa, de stúdiógyakorlatnak fogom fel, s úgy már jobb szájízzel gondolok rá.
süti beállítások módosítása