Ragyogó repcés május

Gyönyörű ragyogó május van. A környéken hatalmas repcetáblák, aranyló domboldalak. Nagyon szeretem a májust. Nagy dolgok történnek ilyenkor. Holnap lesz a blogom születésnapja. Ha jól emlékszem, akkor szerdán volt elseje. Csütörtökön voltam Pesten, ott vetődött fel, hogy nyissak blogot. Csütörtökön még vacilláltam, aztán 4-én pénteken este aztán belevágtam. Nagy lépés volt. S kellett ahhoz, hogy a tizenkét év önkéntes száműzetésből – amikor még azt sem igen vettem észre, hogy május van - ismét visszatérjek az emberek közé.

Szerző: empszi  2008.05.03. 19:25 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr495913497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csibike 2008.05.03. 21:25:26

Előre is boldog blogszülinapot kívánok :)) Örülök, hogy volt erőd kilépni a száműzetésből.

szonika 2008.05.04. 03:53:33

Boldog blogszülinapot! :-)

Ircsike 2008.05.04. 07:49:24

Boldog blogszulinapot! Orulok, hogy itt vagy kozottunk!:)

margit2 2008.05.04. 07:54:21

Szia M! Sok szeretettel kívánok Neked BOLDOG BLOG SZÜLINAPOT! %smile%

SA 2008.05.05. 19:57:04

1. Boldog blogszülinapot! Létezik, hogy már egy éve? 2. Idén a repcére vagyok allergiás, ugyhogy naponta a százhektárnyi sárga táblákon felhúzott ablakkal, lezárt menetszélcsatornával száguldok át. 3. Szerintem a könyv most jutott át az infexiós ponton. Vigyázz, mert nagyon be fog indulni! :):)
süti beállítások módosítása