A csillag jön

Arra az estre, ha netán elkeserednék legközelebb, most ideírom, hogy ne feledjem: Mindig felbukkan az útmutató csillag, ha eljön az ideje! Akkor is, ha reménytelennek tűnik a helyzet, akkor is, ha azt hiszem, hogy elvétettem. Ha szürke köd ül a vállamon, és szorongatja a sírás a torkom, akkor is. Bármi van, csak TÜRELEM. Az útmutató csillag jön, ha itt az ideje. (Emlékeztető szavak magamnak: zöldpaszuly, Arnold, fülszöveg)

Szerző: empszi  2008.05.08. 15:43 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr275913491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.05.08. 16:03:49

....mert úgy érzed reménytelen a helyzeted?....én egy csomószor éreztem már, aztán amikor elmúlik a hangulat,(mert nem több)...szégyenlem a kishitűségemet,és bosszankodom magamon,hogy már megint lépre mentem....fel a fejjel...:-))))

M 2008.05.08. 16:57:13

skyppy, éppen túl vagyok az elkeseredésen, s most épp bánom a kishitűségem. Most megint jól alakulnak a dolgok. :))))

csibike 2008.05.08. 21:17:36

A zöldpaszuly és a fülszöveg csigázta fel a kíváncsiságomat :))) Szeretek elkeseredni, szükség van rá.

Aranyhal 2008.05.09. 08:26:01

így van M...a felhők felett mindig kék az ég! :)

vieri2000 2011.02.28. 21:07:02

a kép nagyon jó hogy készült????

2011.02.28. 21:49:35

vieri2000, üdv. nálam. Sajnos ezt a képet nem én csináltam, hanem csak úgy találtam, s akkor még nem tudtam azt sem, hogy meg kéne hivatkozni az interneten talált képeket (nagyon tájékozatlan voltam régebben az internetes dolgokban) . Így utólagos elnézést kell kérnem mindazoktól, akik itt saját képre bukkannak. 2010 áprilisától csak a saját képeimet használom.
süti beállítások módosítása