Álomkáosz

Éjjel nagyon szörnyű álmom volt. Valami munkatáborfélébe kerültem, ahol a legborzasztóbb az ágyak állapota volt. Végtelenül mocskos, büdös volt minden ágy. Iszonyodva gondoltam arra, hogy ebbe kell majd lefeküdnöm munka után. Aztán volt ott valami teremfelügyelő, aki meg nem értette, hogy mi a bajom. Azt mutogatta, hogy nézzem csak, most mosták ki ezt az ágyneműt, nem is volt ideje megszáradni, vasalóval szárították. S éreztem, hogy tényleg nyirkos még egy kicsit, de ettől nem csökkent az iszonyat bennem. Ma délelőtt minden tízpercben napoztam az udvaron, hogy kisüsse belőlem a nap ennek az álomnak az emlékét. Talán sikerült. Délután egy kicsit a kertben is voltam, bár nem volt túl sok időm, mert még voltak adósságaim a könyvelőnek, meg a kislányok is jöttek. Most még várok egy hívást, hogy haladjunk a könyvvel. Nem volt valami könnyű nap.

Szerző: empszi  2008.05.13. 19:50 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr755913488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.05.13. 20:59:47

Az ilyen álom után még szerencse , hogy legalább jó idő volt... A kertben valóban jól ki lehet kapcsolódni! %smile% A nehéz nap után szép estét kívánok!

klikk 2008.05.13. 21:21:20

Sajnos napokig hordozzuk egy rossz álom keltette rossz érzéseket. :-(

skyppy 2008.05.14. 04:41:09

..M nem arra figyelmeztet az álom,hogy lassíts??....hogy túl sok a munka és már kényszernek érzed?....ne hogy beteg légy.....

Ircsike 2008.05.14. 06:30:21

Remelem sikerul "kiradirozni" az emlekekbol. A konyved hatasara egyre tobb "kinott" ruhamat tudom felvenni! Remekul haladok!:) Es jol erzem magamat!:D Legyen vidam es szep a napod!:) Szeretettel olellek!

M 2008.05.14. 07:24:47

Margit, kertügyben példaképemül állítottalak. (Bár még elég nagy cél) :) Klikk, remélem, érnek jó dolgok, melyek hamarosan kiszorítják, mint ez a ma reggeli levél pl. Skyppy, valószínűleg igazad van. Vigyáznom kell. Ircsike! A megjegyzéseid is segítenek a "radírozásban". Nagyon drukkolok neked.

Aranyhal 2008.05.14. 08:21:44

Én csak olvaslak..és ugyanazt gondolom, mint skíp...lassíts pls!

kiezem 2008.05.15. 23:12:19

csatlakozom az elottem szolokhoz.... Lassan jarj, tovabb ÉLSZ!! :)
süti beállítások módosítása