Illatos filózás

A könnyű szerda után a csütörtök azért húzósabb az iskolában. Jól el is fáradtam. Da ahogy gyalog jöttem haza, nagyon jó volt. Annyira gyönyörű idő volt, és csak a körülöttem lévő dolgokra figyeltem, a látványra, a hangokra, az illatokra. Nagyon örülök, ha sikerül kifelé is figyelnem. Nem is gondoltam volna régebben, hogy ez nem is olyan magától értetődő dolog, hogy le tudjuk állítani a fejünkben a folyamatos monológot. De ha sikerül nagyon jó élményekben lehet részünk. Délután kiültem egy kicsit a kertbe is. Azt is gyakorolom, hogy megengedjem magamnak a megállást. Azok a legveszélyesebb rossztulajdonságaink, melyeket képesek vagyunk jótulajdonságok, sőt akár hősiesség képében feltüntetni.

Szerző: empszi  2008.05.15. 21:41 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr195913484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2008.05.16. 06:31:40

Ebben a csodalatos tavaszi termeszetben annyi szepseg van, hogy erdemes idonkent "kitekinteni" es magunkba szivni a latvany meseszep varazsat. Vidam, szep, pihenteto hetveget kivanok Neked sok szeretettel!:)

Dorozs 2008.05.16. 08:37:55

Az utolsó mondat nagyon tetszett :):)

Aranyhal 2008.05.16. 20:00:40

Szeretek kint lenni a természetben és semmire nem gondolni....akkor teljesen kikapcsolok. %smile%

SA 2008.05.16. 22:10:45

Ennek a másik véglete, amikor nem merjük jü tulajdonságainkat megélni, hátha rossz tulajdonság, csak nem annak tüntetjük fel. Teljes önbizalomvesztéshez, inkompetenciához vezethez.

margit2 2008.05.17. 14:59:22

Bizony időnként meg kell állni, és rácsodálkozni a természetre! %smile%

zolderdo 2008.05.19. 21:37:23

Szép ez a kép,ne haragudj de elvittem,mert pont ilyet kerestem:)A természet szépségét ha észrevesszük és hagyunk rá időt,akkor mindig felfrissít:)
süti beállítások módosítása