Hány decibellel?

Egész másról akartam írni, de az éppen most történ közjáték elgondolkoztat. Jött egy biztosítási ügynök, egy olyan biztosítótól, ahol valaha volt valami biztosításunk. Nem szeretek embereket megalázó helyzetbe hozni, semmilyen körülmények között, ezért nem a kapuban küldtem el, hanem beengedtem. De azt hiszem, ez többet nem fog előfordulni velem. Megalázni ezután sem fogom, de ott a kapuban mondom majd meg jó határozottan, hogy NEM akarok semmilyen biztosítást kötni. Én megéretem, hogy nem tehet róla, hogy így kell dolgoznia ahhoz, hogy keressen is. De ha egyszer valamire azt mondom, hogy nem kérem, akkor azt nem kérem. És az is zavar, hogy azt is felhozta bennem ez az eset, hogy mert ilyen a világ nekem is „nyomulnom” kell, ha vevőket akarok találni a könyvemre, mert az emberek ahhoz vannak szokva, hogy mindent a „fülükbe ordítanak”, s ha ezt nem teszi valaki, akkor annak a hangját legtöbben meg sem hallják ebben az őrült kereskedelmi zajban. Vagy mégsem…?

Szerző: empszi  2008.05.17. 19:31 3 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr175913483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2008.05.17. 19:40:35

szerintem aki olyan nagyon nyomult, attól már csak azért se kell semmi...

szonika 2008.05.17. 19:41:25

Jelenidőben akart lenni. Bocsánat :)

skyppy 2008.05.19. 15:03:16

...én pontosan ilyen miatt nem lettem semmiféle ügynök....mert nekem a Nem az nem...és abból pedig nincs üzlet ...ugyebár.... :-))) ....sajnos manapság már a jó bornak is kell cégér,mert minden üzlet lett....:-((
süti beállítások módosítása