Itt vagyok!

No, láttam magam a tévében. Most ment le a múltkori MTV2-es műsor. Nem volt éppen tökéletes, főleg a vége, de azért nézőként nem volt olyan rossz, mint ahogy a felvételkor éreztem. Remélem, lesz még alkalmam gyakorolni a szereplést, és egyre jobb leszek. :)

A tegnapi úttal nem volt semmi különös. Nem történt semmi most érzékelhető. Bár volt egy rövidke párbeszéd, amelyhez fűzhetek reményeket. De ezek most még elég halványak.

Ma kaptuk meg az éves gázelszámolást. Ne is beszéljünk róla. Durva, nagyon durva…

Most meg keresek valami vidám képet ehhez a bejegyzéshez, hogy ne az előző mondaté legyen az utolsó szó. Legyenek - mondjuk - pipacsok. Tegnap eléggé elvarázsolt a látványuk.

Szerző: empszi  2008.05.19. 18:25 4 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr35913481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.05.19. 19:58:29

Beírtam a naptárba, hogy ne feledkezzek meg róla... De sajnos, most, hogy olvasom a bejegyzésed, csak most néztem a naptárra... Így aztán lemaradtam róla! Remélem, hogy lesz még sok ilyen szereplésed! %smile%

SA 2008.05.19. 22:26:56

Azon ritka eset állt elő, hogy sajnálom, hogy nincs TV-nk. Reggel egy hihetetlen hatalmas pipacsmezőn mentem át. Elővettem a fényképezőgépem, kapcsolnám be, és lemerült az akksija ...

Aranyhal 2008.05.20. 06:34:46

nekem sem mondtad mikor lesz %sad% jó ez a kép...a gázszámla meg csak ilyen, egész télen szívtam miatta, de most már kezdek egyenesbe fordulni.

Dorozs 2008.05.20. 18:10:55

Szépek is a pipacsok ilyenkor késő tavasszal... :):) Pedig annyira tünékenyek, múlandóak...
süti beállítások módosítása