Tanárnénis

Petike elhozta, hogy elolvassam. Hát elolvastam. Az előző kötetnél valahogy megálltam, s az utolsó kettővel még adós maradtam. (Mintha ennek egy kicsit más lenne a hangneme, mint az előzőeknek. Egyszer majd átnézem az egészet együtt. Bár lehet, hogy addigra már nem is lesz érdekes. Az utolsó kötetet majd a jövő héten olvasom el. Azért nem szeretnék túlzásokba esni.) Nem igényel túl nagy agymunkát, behúz a történet, ezért hamar végeztem vele, de valami mégis lehetett benne, mert úgy elfáradtam, mintha dolgoztam volna. De Petikéért és a hatodikosokét mindent. :) Még palacsintát is fogok nekik sütni.

Szerző: empszi  2008.05.26. 21:18 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr565913477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.05.27. 00:02:32

...mert áldott jó szíved van. %smile% * a hal gondolkodik milyen könyvet vigyen, hogy kaphasson palacsintát* %mrgreen%

kiezem 2008.05.27. 00:18:21

M! eztet irja ki a honlapod nekem: "Hozzáférés megtagadva Nincs megfelelő jogosultság a lap megtekintéséhez." * szomoruan tovabb ballag*

skyppy 2008.05.27. 05:00:41

M, én minden részt olvastam, tetszett,talán mert mese és bár "agymunkát" tényleg nem igényel..........de talán nem is azért készült...engem pihentetett,szórakozatatott...a palacsinta nekem is jöhet....a lekvárost szeretem....:-)))

M 2008.05.27. 06:24:52

Lazac, a Hal protekciós, ingyen is kap. :D Kiezem, ilyen esetben a bejelentkezés a megoldás. Olyasmivel próbálkoztam, hogy "tartalmak csak regisztrált tagoknak", csak még nem sikerült megfelelően. Skyppy, lekváros is lesz! :)

csibike 2008.05.27. 22:23:56

Lennék nálad hatodikos :D HP-t kedvelem, olvastam, néztem - gyermeki módon lehet belefeledkezni :)

Aranyhal 2008.05.28. 12:15:47

De jóóóóóóóó....fogok jönni!!!! %smile%

márta 2008.05.28. 18:13:43

Még márciusban regisztráltam a honlapodnál, vmit elszúrhattam talán ?? :-(( az email címemre semmi visszaértesítés az elfogadásról vagy a jelszóról. - ha újra megadom az adataimat a gép kiírja ilyen címen már regisztráltak - akkor most hogyan olvassalak?

M 2008.05.28. 21:01:25

Márta, igyekszem kideríteni, hogy hogy is van ez. Nem emlékszel, hogy milyen jelszóval regisztráltál? Ez most egy átmeneti állapot, remélem, hamarosan sikerül megoldanom ezeket a technikai gyerekbetegségeket.
süti beállítások módosítása