Ma csak a meló

Épp egy éve írtam először a fáradságevésről. Erre a kompetenciamérés miatt emlékszem. Tavaly nagyon belefáradtam. Ma nem voltam beosztva oda, időben haza is jöttem, de azóta megállás nélkül dolgozom. Takarítok, honlapot építek, szöveget javítok. És még nincs vége. Ma még kilenc oldalt meg kell csinálnom. Viszont az előbb úgy ettem, mint a hajdani rosszemlékű fáradságevő koromban. Ez a május 28-adikák sajátossága lenne? Most a mai Nat. Geo. nap képével vidítom magam. Talán ez a napom is ilyen? A nem túl bizalomgerjesztő külső értékes belsőt rejt. (Tokaji borok a pincében.)

Azóta már csak öt oldal, mert múlik az idő, csak nem jött be a blogol korábban.

Szerző: empszi  2008.05.28. 20:49 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr85913475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

smilimano 2008.05.28. 21:29:44

Draga M! aruld el, lecccci, h. miacsuda az a kompetenciameres? Ma masrol sem olvastam a mindmegette-n,mint errol! egyebkent, remelem, tudod, kit rejt a most mar teljesen publikus bogszeruseg! :) oleles, mk

M 2008.05.28. 21:56:02

Amikor a kompetenciát mérik. Kilóra. Vagy centire? Vagy forintra? És azért, mert ezt mindmegette... Komolyan: Eccer majd megmondom, de neeeee most. Láthattad, hogy láttam? Az itteni url címből kimaradt a :, ezért nem lehet kattintással odajutni. De megoldottam, mert én ilyen vagyok. S ha valami nem megy lehet, hogy egy kicsit jobban kell akarni. Ezért aztán sikerült. De most már jobb lesz, ha elmegyek aludni. Neked is sok-sok ölelés. (Mert tudom, hogy ki vagy!) :)

smilimano 2008.05.28. 22:36:19

igen, lattam, kommenteltel...., koszonom! bar abbol nem egyertelmuen jottem ra, h. felfedtem-e inkognitomat, avagy a homalyban maradtam. nem tudom, mi lesz belole. mindenesetre most nagyon fuggove valtam, es elvezettel irok mindenfelet, ami csak eszembe jut. még rengeteget szeretnek valtoztatni rajta, de nemigen ertek hozza, es segitsegemsemvan! :( majd magamtol rajovok talan... vagy igen! :)) remelem, mar alszol es pihensz. akkor is erdekel, mifanterem az a kompetenciameres.... :)

skyppy 2008.05.29. 04:47:05

..ennyire csúnyának éreznéd magad?....azt viszont elhiszem,hogy nagyon fáradt lehetsz,a korán jött hőség sem segít az embernek....nemsokára hétvége,még egyet alszunk....és pihenhetsz...:-)))

Aranyhal 2008.05.29. 07:57:29

szeretem Tokajban megsimogatni ezek az üvegeket, olyan bársonyos a tapintásuk.:) pihenés!!!!!! %smile%

SA 2008.08.14. 23:53:40

Tényleg kikapcsolták az áramot az iskolában?

M 2008.08.15. 08:19:08

Arról tudom, hogy ez volt, mert engem hívott az áramszolgáltató embere, hogy jöttek visszakapcsolni, mert még az én nevem van kiírva az ajtóra.
süti beállítások módosítása