Ez van ma

Egész nap tökkelütött vagyok. Györgyi könyvének a 12. fejezeténél tartok. Ma ezt a részt be akarom fejezni, de még van belőle tíz oldal. Egy reumás csiga gyorsabban haladna. Gondoltam, legalább a Nat. geo-s nap képével vigaszalom magam, ahogy szoktam. Hát itt van. Tetszik, mint mindig. Seregélyek fürdenek a nap utolsó sugaraiban a Kiskunsági Nemzeti Parkban. No, erről az jutott eszembe, hogy ott lesz nyáron egy hatalmas lovas rendezvény, melyben Ferencem is a szervezők között van. Misivel meg az előbb irkáltam MSN-en. Lehet, hogy elmegy Franciaországba mielőtt hazajönne. No, meg azt mondta, hogy az a múltkori kép nem is a flamandok, hanem a hollandok földjén készült. No, mindegy. Ide most kellene legalább egy értelmes mondatot írni, de most nem tudok.Majd legközelebb! :) :) :)

Szerző: empszi  2008.06.02. 20:29 2 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr775913471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Döm deux döm 2008.06.02. 22:17:17

1: akkor esetleg összefuthatunk 2: a fiad vihetne magával engem is :D

skyppy 2008.06.03. 04:50:50

...jó reggelt...:-))) ...mennyi lovas rendezvény,végül is lovas nemzet vagyunk...amúgy én is elmennék Franciországba,csak úgy...:-))))
süti beállítások módosítása