Manók és aranyhalak

Smilimano http://smilimano.blogspot.com /feltette a blogjában a kérdést, hogy „te mit kérnél az aranyhaltól”. Erre első felindulásból azt írtam: Tisztánlátást (=bölcsességet) és erőt hozzá. De lehet, hogy ezen a válaszon kellene még dolgoznom egy kicsit. Egyébként is hármat lehet kívánni. Nagyon sokszor az jut eszembe, hogy kívánnék egy házimanót. Arról nem is beszélve, hogy itten nekem van egy igazi blogaranyhalam. S tőle meg majd egy randit kérek, ha már vége lesz igazából ennek a tanévnek.

Szerző: empszi  2008.06.08. 20:53 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr555913466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.06.08. 21:14:21

Jó is lenne, ha tényleg teljesülhetne a kívánság...

SA 2008.06.08. 22:16:28

Én csak egyet kérnék. Azt az eredeti egy oszthatatlan semmit, amiből a Jóistent színről színre látni. Na jó, mondjuk, ha nem léphetek ki ebből a világból, amihez nem is kicsit ragaszkodom, akkor is elég egy kívánság: békesség minden embernek. Na jó, konkrétabbat. Akkor is egy: legyen már vége ennek az istentelen kornak.

smilimano 2008.06.09. 18:10:20

M! nem tudom, miert jelenik meg egyeseknel a link is, mig masoknal nem! :( pedig ugy szeretnek segiteni neked!

smilimano 2008.06.09. 18:12:01

ha most nekem megjelenik, akkor be kell irni az url-t. mert most ezt tettem! puszneked es oleles.

Aranyhal 2008.06.10. 19:58:06

A blogaranyhalad szívesen ad neked randit...ha majd igazán vége lesz ennek a tanévnek. %smile%
süti beállítások módosítása