játék

Szonikánál csatlakoztam ehhez:

A játékszabályok:
1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.
2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.
3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.
4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis ők maguk is megajándékoznak három embert.

Szerző: empszi  2008.06.09. 06:58 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr75913465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Döm deux döm 2008.06.09. 22:57:52

Akkor én jelntkezem. Komoly dilemma volt eldönteni, hogy kinél tegyem meg, de meglett :)

M 2008.06.10. 05:58:27

Majdnem kicsúszott a számon, hogy "drága" Döm, de máris hallottam a kamasz fiaim hangját (azokból a helyzetekből, amikor nekik akartam ilyesmit mondani): "csak semmi nyál, Anyám". Úgyhogy, most "egyszerűen": nagyon örülök a döntésednek. :) :) :)

Döm 2008.06.10. 17:28:38

"csak semmi nyál anyám" ez nagyon jó :D. Egyébként meg én azt hiszem, hogy nagyon jó dolgot találtam ki kézzelcsinált dolognak.

2008.06.10. 17:29:13

ja, és azt hogyí drága, azt már mondták nekem, szóval eltűrtem volna :)
süti beállítások módosítása