Eldobom az agyamat

Találtam egy cikket az Indexen. Érdekes, be is linkeltem a honlapomra (a hasznos oldalak helyen) A kövérek országa vagyunk? címmel. Majd rákerestem a Google-ban a cikkben említett Tudatos Fogyás Aktív Programja nevű dologra, s ott aztán elkerekedett a szemem. A sok unásig ismert dolog mellett gyógyszert ajánlgatnak a fogyáshoz. Hát, ezt nem hiszem el! Komolyan!

Szerző: empszi  2008.06.18. 18:06 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr165913459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2008.06.18. 18:10:42

Olvastam én is, de nem jutottam a végére, mert felidegesített. :-(

kiezem 2008.06.18. 22:17:58

hogy micsodamit? fogyashoz gyogyszert? hallottam mar olyanrol, h. a zsirosat "uriti ki", es olyanrol is, amelyik az agy ehsegkozpontjanak mondja azt, h. "nem is vagy ehes". de hogyan lehet egy gyogyszertol fogyni???? es most elolvasom a cikket! hatha okosabb leszek! :) M! "csak" megosztom veled is az oromom, hiszen egy "hajszalnyit" Te is reszese vagy a sikernek: a mindmegette marcius 3-an indult 90 napos fogyokuraversenyen ertekes ajandekcsomagot nyertem!! mint 3-16. helyezett! :)) bibiiiiiii!! még nem jott hazhoz, de mar emilben megkerdeztek az adataimat! :)) aztatat meg nem arulomel, h. milyen neven szerepeltem! :) :P (ugyisrajossz!)

klikk 2008.06.18. 23:49:46

Igen, van gyógyszer, külföldről hozták már régen is, de valami borzalom a mellékhatása. :-(

Döm deux döm 2008.06.19. 01:04:47

Hamár olyan van, amitől megjön az étvágy (béres csepp) akkor miért kell haragudni a fogyasztó tablettára. Elbírom képzelni, hogy olyan rossz az íze, hogy elmegy ca 8 órára az étvágyad.

Aranyhal 2008.06.19. 06:11:40

van egy ismerősöm aki szed valami ilyent, baromi sokat fogyott őle, több mint 20 kg-t, és azóta nem meri abbahagyni...nem bocsátkozom jóslásokba %rolleyes%

kata 2008.06.20. 14:27:23

Ne dobd el az agyad drága M! Inkább dobd magad felénk. :) Mikor jössz Pestre megint? Mi 1hónapig most anyósoméknál fogunk lakni. Puszi

Dorozs 2008.06.21. 06:43:57

Mit nem hiszel benne? Marketing, üzlet... Ez van :( Csak fel kell ismerni, mi van azért hogy használjon annak akinek kinálják ésmi azért, hogy valaki eladjon valamit. Sajnos az utóbbi annyira gyakori :(
süti beállítások módosítása