Álomküzdés

Talán éppen napra pontosan huszonnégy éve láttam utoljára. Vasárnap éjjel azt álmodtam, hogy találkoztunk, és elköszönt. Ébredéskor arra gondoltam, hogy talán meghalt. De ezt úgysem tudom meg, mert nincs semmi kapcsolatom vele talán éppen napra pontosan huszonnégy éve. Aztán tegnap este jön a hír, hogy meghalt…, de nem ő, hanem egy másik ismerősöm, aki közel napra pontosan annyi idős volt, mint aki az álmomban szerepelt, s egyéb erőteljes közös vonásuk is volt. Valahol a lelkem mélyen néha egyenlőségjelet tettem közéjük. Most mit mondjak…?

Szerző: empszi  2008.06.24. 08:27 4 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr585913455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.06.25. 21:46:08

Szombaton még beszéltem vele. Egy kollegája váratlan halálát mesélte el. Azt mondta, hogy ez bármelyikünkkel megeshet. Másnap mire kiért a mentő, megtért a teremtőjéhez.Miben hasonlított a huszonnégy éve nem látott ismerősödhöz?

M 2008.06.25. 21:52:12

Anti, ezt most nem tudom elmondani. Talán majd egyszer ...

M 2008.06.25. 21:57:47

Engem pár hete hívott fel azzal, hogy látta az interneten, hogy megjelent a könyvem, és nagyon érdekli. Abban maradtunk, hogy ha vége a tanévnek, akkor találkoznunk... Akkor beszéltem vele utoljára.

SA 2008.06.26. 08:05:21

Valamikor a nagy "tanév" végén mindannyian találkozunk.
süti beállítások módosítása