Azt hiszem, szabadságra mentem

Nem előre megfontolt szándékkal, de ma gyakorlatilag nem csináltam semmit. Már ami a híressé-hasznossá váláshoz szükséges teendőket illeti. Az hiszem, szabadságra mentem. Csináltam viszont finom zöldbabot meg kovászos uborkát, meg regényt olvastam, meg egy kicsit még aludtam is délután. A Google-ról hallottam azt, hogy kötelezi a dolgozóit, hogy a hét meghatározott napján valami mással, ne a munkájukkal foglalkozzanak. Igaz – nem igaz, de jól hangzik. És követem a példájukat, nyilván hatékonyabb leszek ezentúl.

Szerző: empszi  2008.06.25. 17:50 3 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr985913452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorozs 2008.06.25. 21:15:59

Pihenj jól... :)

szaffi 2008.06.25. 21:45:16

Tegnap végre eljutottam egy Alexandra könyvesboltba, és megvettem a könyvedet. Még csak pár oldalt sikerült elolvasnom, de már így is nagyon sok olyasmit olvastam, amit magamon is megtapasztaltam, amit én is így gondolok, amit már én is megfogalmaztam magamban. Most már csak idő kellene, hogy olvasni is tudjak.:) Köszönöm szépen.:)

M 2008.06.25. 21:49:11

Dorozs, köszönöm! :) Szaffi, nagyon örülök!!!!!!! :)
süti beállítások módosítása