Tao és pszichowellness

Lesz itt a faluban két hét múlva egy rendezvény. Keleti népek fesztiválja a címe. http://www.egerag.hu/show_module.php?id=60 Lesznek mindenféle előadások is. És engem is kértek, hogy beszéljek azokról, amiket a könyvemben írtam. Nos, hogy azért keleti is legyen, az lesz a címe, hogy Utak: tao és pszichowellness. No, ezt jól bevállaltam. Most törhetem az agyam, hogy mit is mondjak annak a ki tudja hány embernek, aki úgy döntött, hogy engem hallgat július 13-án vasárnap délután. Nulla és akárhány fő közé tehető az érdeklődök száma. Tudok én beszélni, nem arról van szó, csak már napok óta gondolkodom, hogy mi is lenne a hasznos gondolatmenet, de eddig még nem kaptam el a fonalat.

Szerző: empszi  2008.06.26. 18:23 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr275913451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anima sound 2008.06.26. 19:32:21

Én az önismeret köré fűzném fel. Az mindenképpen fontos üzenete a TAO-nak is és a pszichowellnesnek is. Anélkül semmi nem az, mint aminek látszik.

Aranyhal 2008.06.26. 19:33:11

Önmagadról és arról, hogyan jutottál el addig, hogy megírd a könyved...ez a Tao. %smile%

SA 2008.06.26. 21:52:12

Ne érts félre, a könyved kiváló, nem is az a problémám! A falutokban lakik egy ember, aki kínait tanít az egyetemen. Száz mérföldes körzetben ő az egyetlen sinológus. Őt nem hívták se tavaly, se idén, azelőtt meg nem is volt fesztivál. Furcsálom!

skyppy 2008.06.27. 06:31:34

...szerintem is magadról mesélj,hogyan jutottál el a könyvig...az a leghitelesebb...:-)))

M 2008.06.27. 10:19:18

anima sound, örülök, hogy szóltál. Igazad van. Aranyhal, igen, az én utam... Anti, hát én is furcsállom, de ezeket nem lehet józan ésszel megérteni. Ennél már csak az furcsább, hogy engem meg hívtak. A kettő együtt már tényleg teljesen érthetetlen. De kell nekem mindent értenem...? :) Aztán meg mindegy is. Nem függ egyikünk önbecsülése sem ettől. Nagy gáz lenne, ha függene. Belépőt árulni is megyek. Én itt vagyok közalkalmazott... és egyébként is, ki tudja, melyik szavam kinek használ. Megteszem, amit tudok. Csak ennyi. Nem bonyolultabb ennél - részemről. skyppy, remélem, haszára lehetek annak, aki majd meghallgat... :)

Ancsa 2008.06.27. 12:35:46

:D meglesz az!

M 2008.06.27. 20:10:09

Ancsa, biztatásnak veszem! :)
süti beállítások módosítása