Hány blogom van?

A múltkor valaki érdeklődött, hogy kinek vannak más blogjai is. Akkor azt mondtam, hogy nekem ez az egy van, illetve van még egy, de abba nem írok semmit, azt csak azért nyitottam, hogy tanulmányozzam a variálási lehetőségeket, nehogy ezt tegyem tönkre. Nos, azóta már van még kettő. Bár nem olyan „igaziak”, mit ez. A honlapomon van az egyik. Ide kizárólag a honlap témájával kapcsolatos dolgokat írok. http://pszichowellness.hu/?q=blog/2 Örülnék is, ha megnéznétek. Folyamatosan bütykölgetem a honlapomat, és mindig örülök a visszajelzéseknek. Aztán van egy a Hoxán is. http://hoxa.hu Bevallom őszintén, ezt azért gondolom szükségesnek, mert azon az oldalon nagy számban megfordulnak olyanok, akinek hasznára lehetnék, s talán ezen az úton is rám találnak egyesek. . (Való igaz, azt is tavaly nyáron kezdtem, de teljesen elfelejtettem.) De akárhogy is, ez az igazi.

Szerző: empszi  2008.06.27. 20:39 4 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr345913450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Döm deux döm 2008.06.27. 21:33:30

*jelentkezik* én voltam az

Aranyhal 2008.06.28. 06:09:54

nekem is van másik...magamnak írom...nem olvasható a külvilágnak, az igazi naplóm.:)

csibike 2008.06.28. 21:46:10

Nekem ez az egy van, belefér minden :) Külön főzős, fotós, verses gyakori.
süti beállítások módosítása