Péter-Pál

Tegnap Baján voltunk egész nap. A kertet reguláztuk. Egészen ősparkjellegűvé kezd válni. Végül is jó ez így is. Leszedtük a maradék meggyet. Kajszi gyakorlatilag nincs. A halászléfőzőre hetekkel ezelőtti szobafoglalást lemondták. Azét biztosan lesz még vendég azon a hétvégén. A halászléfőző éppen egybeesik az itteni Keleti népek fesztiváljával, ezért én itt fogok híreskedni, nem ott.)

Péter-Pál napja van. A hagyomány szerint az aratás kezdete. A kertünk végében is van egy búzatábla. Misi ma már Párizsban van. Ferenc talán holnap jön haza. Ma van Apa születésének évfordulója. Nyolcvannégy éves lenne. (Élt hetvennégy évet). Délután GK-t hallagttuk. A mai nap szenzációja egyébként a meccs – azt hiszem. Mondanám, hogy megnézem, de ez nem lenne igaz. Ha odaülnék, kb. öt percet látnék belőle, s az vége előtt egy perccel ébrednék zsibbadt nyakkal. Ezért oda sem ülök. (A meccsnézésben egyébként elég jó a családi átlag – nélkülem is :) )

Szerző: empszi  2008.06.29. 20:23 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr415913449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.06.29. 21:48:27

Olyan meleg volt, hogy nekem nem volt kedvem a kertben dolgozni se tegnap, se ma... Néha lehet lazítani is... Az évfordulót nem lehet elfelejteni... Az én édesapám csak 70 évet élt sajnos... A meccset én nézem! ... csak most szünet volt, ezért lestem be... %wink%

smilimano 2008.06.29. 22:45:28

spanyol gyozelem! nemreg lett vege! mi megvartuk eddig is a meccseket, eppen ezt hagytuk volna ki? cim- es sportoldali anyag lesz. az 1. oldalas mar kesz, csak a masikra varunk! :) M! a netszerelem tortenet regi, mar a mult! de a reszem, tehat vallalom! :)

gondaanyu 2008.07.10. 20:36:29

Baján???? 30 km re lakunk.

M 2008.07.10. 22:43:41

Igen, Baján. Ott születtem, s most is ott van még anya háza, de most már kiadjuk ha van rá kereslet. (Anya itt lakik nálunk.)

gondaanyu 2008.07.11. 11:35:34

Kecskemét felé.Érsekhalmán. 54-es út.

M 2008.07.11. 15:28:22

Csak átutazóban jártam ott régen, de azért örülök, hogy "földim" vagy :)
süti beállítások módosítása