Csináljuk a fesztivált

Nos, lehet, hogy talán nem ezt kellett volna címnek adnom, mert tudom, van egy ilyen műsor, bár töredelmesen bevallom, nem láttam belőle semmit, úgyhogy nem tudom, "kék-e, ződ-e". Oszt, ha tudnám más címet adtam volna, de most a ráragadt jelentés nélkül. nézzük Mert ez az igazság., mármint a fesziválcsinálás Meg én különben sem csinálom. Csak teszem, ami rám osztatik. Ez itt Egerág. És fél óra múlva kezdődik itt az a nevezetes a fesztivál és tart vasárnap éccakáig István a királlyal bezárólag. Én négyre megyek jegyet árulni. Ez a mai nap fő attrakciója. A látkép tetszik nekem.

Szerző: empszi  2008.07.11. 12:29 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr15913434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.07.11. 14:11:29

..szép hely..és Te merrefelé laksz?...piros keresztet kérek odatenni...:-)))

M 2008.07.11. 14:58:41

Skyppy, az nem látszik a képen, kb. a bejegyzés címének Cs betűje helyén lenne a mi házunk képe, ha akkora lenne a kép, hogy a mi utcánk is raja legyen.

M 2008.07.11. 15:24:23

Most hogy elővettem azt a másik képet, látom, hogy sokkal messzebb vagyunk a templomtól, mint a Cs-betű. :) No, megyek fesztiválozni! :)

SA 2008.07.11. 17:31:04

István a király? Ez is pontosan úgy illik a fesztivál tematikájába, mint a faludban, sőt a piros nyilad hegyén lakó sinológus barátom meg nem.

M 2008.07.11. 22:21:23

Anti, már hívták, mert a Bárdi lemondta az előadást, s kellett gyorsan helyette valaki. Az István a király meg hozza a közönséget. S ha van pénz, van munkahelyem. Tudod, ugye... Kis magyar valóság.-

SA 2008.07.13. 21:06:57

Ha ettől megmarad a munkahelyed, akkor örülök nekei, bár gyanítom, nem ettől marad meg. Azért örülök. (Voltam grábóci búcsuban a szerb egyház elveszett bááránykáival.)
süti beállítások módosítása