Függőhíd

Szóval, vasárnap lement az előadásom. Hát, nem tudom…, talán elment, de sokkal jobb is lehetett volna, csak nagyon fáradt voltam. Valahogy még nem vagyok a helyzet magaslatán fizikailag. Többet kellene aludnom és lazítanom. Tudom. De annyira elmaradtak a dolgaim az utóbbi hónapokban, és nem akarom elfogadni, hogy vannak határai a telesítőképességemnek, és hogy hiába igyekszem, akkor is marad ezer dolog, meg a tökéletestől úgyis messze maradok. És úgy sem vagyok mindenható, nem csak rajtam áll… Foghatnám akárkire az elvárásokat, de nem lenne igaz. Pár éve, mikor bizonytalan lett az iskola sorsa, kialakult bennem egy belső kép: szakadék fölött himbálózó korhadt függőhídon kell átrohannom minél gyorsabban, mert utánam omlik be a híd, s ha nem vagyok elég gyors, akkor belezuhanok a szakadékba. Az utóbbi időben tudatosodott bennem ez kép, és úgy érzem, ez hajszol. Azért írtam le most ezt, mert hátha így könnyebb lesz megsemmisítenem ezt a képet és a hozzá kötődő érzést, mert ez és a hasonló önidegesítések nem javítják a helyzetet. Meg most különben is remélem, hogy minden meglesz időre.

Szerző: empszi  2008.07.15. 14:47 11 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr485913431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.07.15. 14:59:27

Itt az ideje szépen átfordítani az álmod, és elképzelni, hogy a függőhidat megjavították, megerősítették és tökéletesen, biztonságosan lehet rajta áthaladni, kapkodás, félelem nélkül.:)

M 2008.07.15. 15:52:24

Lazac, :) igyekszem, és jól jön a biztatás is.

margit2 2008.07.15. 16:48:16

Egyetértek! Bizony menni fog, csak bízzál magadban! %wink%

M 2008.07.15. 16:58:18

Margit, neked is köszönöm a biztatást!

skyppy 2008.07.15. 17:00:47

..micsoda hasonlat,mit érzel most ennyire bizonytalannak?....és mi ez a rohanás?..valaki hajszol??

M 2008.07.15. 17:23:47

Azt éreztem akkor, amikor először felmerült az iskola megszűnésének kérdése, hogy nagyon sürgősen kell valamit találnom, arra az esetre, ha már tanár nem lehetek Talán így született ez a kép. Az állásom most is bizonytalan. De még van. Közben elkezdtem foglalkozni a könyvvel, és úgy érzem, ezen a területen lehetne hasznom. Komolyan szeretnék foglalkozni ezzel a témával, de ez most még csak hobbi, nem tudom, hogy megélhetéssé tudom-e fejleszteni. Azt gondoltam korábban, hogy ha megírom a könyvet, a többi már megy magától. De nem megy magától semmi. Talán nem bízom eléggé magamban, hogy győzni fogom?

Molnár Eszter 2008.07.15. 20:32:06

Nekem tetszett az előadás, érdemes volt meghallgatni, és ez nem csak az én véleményem :) És igen, "az élet NEHÉZ, és nem megy magától semmi" , de egy kicsit több önbizalommal a hobbiból még bármi lehet :) Sok kitartást és erőt kívánok hozzá!

kiezem 2008.07.16. 15:37:31

M! lassabban-lassabban, pliiiz! eljutsz a celig ugy is, ha nem surgeted magad. ha mas nem surget, legalabb onmagad ellensege ne legyel! :) onbizalom, onbizalom, onbizalom!! :) hiszen a konyveden nottem fel, es en mondjam meg neked, hpgy mi mindenben segit, ha az ember rendelkezik "némi kis" onbizalommal? oleles, mk:)

M 2008.07.16. 19:27:32

Eszitkém! Köszönöm. Örültem, hogy ott voltál. Meg annak is, ha tudtam újat mondani annyi tőlem hallgatott óra után. :) Kiezem, nos, az ilyesmitől, amit most is mondtál (még ha költői túlás is) azért elég rendesen nő az önbizalmam. Köszönöm! :)

kiezem 2008.07.19. 01:38:42

M! amit mondtam nem koltoi tulzas, de még csak iroi tulkapas sem...! maga a szintiszta valosag! es nojon is az onbizalmad, "mert megerdemled"! :) oleles, mk
süti beállítások módosítása