Baranyatúra-részlet

Most látom, hogy szerdán írtam utoljára. Nem is tudom, mi is volt csütörtökön. Nyilván itt ültem egy csomót a gép előtt. Meg főztem, meg takarítottam, meg Ilonnal beszélgettem. Olyan aranyosan érdeklődő volt, végignézte a honlapomat, a könyvemet is elkezdte olvasni, pedig neki aztán egy deka túlsúlya sincs. Aztán tegnap a délelőtti szokásosok után elvittük Ferencet Magyarhertelendre a lovastáborba. Valami családikirándulás-féle volt, s kis Baranya-túra Ilonnak. A lovak Orfűn voltak, így oda is elmentünk, majd Ferencet otthagytuk és átmentünk Abaligetre. Nyílt ott egy kis ásványbolt. Amíg a gyerekek bent voltak a barlangban mi ott töltöttük az időt. Nekem nagyon tetszett. Van ásványkiállítás is a miskolci múzeum anyagából. A tulaj nagyon lelkes. Vettem magamnak is követ meg Ilonnak is. Sajnos, mire kijöttek a barlangból már esett az eső. Így hazajöttünk. De talán nem is baj. Annyira elfáradtam. Este nyolckor lefeküdtem, s majdnem hét óra volt mire felébredtem reggel.

Szerző: empszi  2008.07.19. 08:29 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr945913428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2008.07.19. 10:36:28

Olyan rég mozdultam ki, annyira hiányzik! :-( A következő hét se lesz alkalmas, éjszakás leszek, s mind a 2 szabadnapomon reggel fél 6-ig dolgozom. :-(

Manólány 2008.07.19. 16:53:51

Klikk , Nekem is csak a robot. Abaliged, de rég is volt mikor arra jártam. 17 - 18 éves voltam. Tán igaz sem volt.

M 2008.07.19. 19:47:53

Klikk, többször eszembe jutsz, hogy sokat dolgozol éjszaka is. Nem lehet könnyű. Manólány, lehet, hogy itt az ideje az ismétlésnek. :)

margit2 2008.07.19. 21:29:30

Tavaly mi sem voltunk nyaralni... De talán a nyár végén idén majd sikerül... De addig nekünk is csak a munka jut....

klikk 2008.07.19. 22:34:01

Nem panaszkodom, jó néha éjszaka dolgozni, más. Bár fáradtabb vagyok, de egy csomó stressz elkerül. Most teperek ezerrel, hogy maradhassak beugró éjszakás.

M 2008.07.20. 06:52:18

Akkor drukkolok, hogy sikerüljön. :)
süti beállítások módosítása