Hisztis makréla

Életem párja azt találta rám mondani, hogy hisztis makréla. Hogy ez honnan jutott eszébe, fogalmam sincs, mármint az hogy hisztis :) mert hát a makréla, az rendben, azzal naponta találkozunk. :) No, azért megnéztem, mit is ad Mr. Google a makrélára. S már így jobb is. Hiszen nemcsak jegesmedveeledel a makréla, hanem aranyos cica is van ilyen névvel. Méghozzá ezüst makréla. Hát így már a makrélát értem, most megyek és rákeresek a hisztisre… :)

Szerző: empszi  2008.07.23. 14:32 4 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr95913423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.07.23. 19:42:14

Ez a cicus nagyon szép... %smile% ... Hisztizni meg igenis kell néha egy kicsit! %lol%

mk 2008.07.24. 00:19:49

:) sandornak mindig is talalo hasonlatai valanak... :) btw: csak tudnam, mit jelent a 'hiszti'... :D

SA 2008.07.24. 00:44:31

Ez nem Kis Tigris, de nem is hal, pedig aszittem, a makrella hal. Viszont, ha nem süket, hall.
süti beállítások módosítása