Fontosabbnál fontosabb történések

Fázok, mint a vadászkutya. Ennek ellenére ettem fagyit. És annyira megkívántam rá az éppen itthon lévő finom szép sötét kakaóport ,hogy feltaláltam a kakaóporos fagyit. Most persze egy forró fürdőre vágyom.

Délben megfőztem az Anti által írt töklevest. Ízlett mindenkinek. Holnapra azt tervezem, hogy kukoricalevest főzök. De ehhez kellene valami jótanács. Szoktam ugyan kukoricalevest főzni, de fagyaszott kukoricából. Most meg frissből szeretnék. Arra lennék kíváncsi, hogy a kukoricacsutkától jobb vagy rosszabb lenne-e a leves. Azaz főzés előtt morzsoljam-e le, vagy főzzem meg csövestől, és csak tálalás előtt szedjem le a szemeket. Komoly dilemma. :)

Ezen kívül az ragadott még meg, hogy learattak itt mögöttünk, s fel is tárcsázták a tarlót. Ahogy legördült a földről a kombájn, jöttek a gólyák vadászgatni. Ott lépegettek a tárcsázó traktor közvetlen közelében. Ferenc szerint gólya-osztálytalálkozó volt a kert végében. A múltkor láttam ilyent először, hogy egy frissen learatott területet elleptek a vadászgató gólyák. Azelőtt soha…, valami megváltozott gólyáéknál?

Még ami újdonság a határban, hogy újból látok sok búzavirágot. Évekig szinte egyáltalán nem láttam. Igaz, az idén pipacs is sok volt. De hát nyár van. Nyár van? Tegnap bekapcsolt a fűtés. És szerintem most is be fog hamarosan.

Szerző: empszi  2008.07.24. 16:40 4 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr525913422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.07.24. 17:20:34

Én megszoktam turmixolni a kukoricát és kukorica krémlevest szoktam készíteni... %razz% Hú, de rég láttam már én is búzavirágot! Gyermekkoromban koszorút szoktunk fonni belőle! %smile%

M 2008.07.24. 17:31:00

Margitka, de csövestől főzöd-e a levesbe?

SA 2008.07.25. 20:16:38

A csőből olyan anyagok főnek ki, amik gyomorfacsarást okoznak. Ez csövesen főtt kukoricánál elmegy, sőt, én pl. direkt ezért eszem kukoricát, de egy tányérnyi ilyen lé, az megölne. Van, aki bírja, de jobb morzsolni. A csővel meg csuhéval együtt főzött kukorica leve a legjobb virágtáp. Külünösen cserepes virágokra jó, mert azok földje a kifolyó öntözéstől elszegényedik.

SA 2008.07.25. 20:17:17

Nem gyomorfacsarást, hascsikarást akartam írni.
süti beállítások módosítása