Sütő

Megint csak mennek a napok egymás után. A legnagyobb esemény az életemben, hogy elromlott a sütőm. Ez nekem nagy gond. Holnap pl. rakott krumpli lett volna, de nem az lesz. Mindennek a hiányában ismerjük meg az igazi értékét. Ha van valami, az természetes, ha elveszítjük, rájövünk, hogy mennyire volt fontos. No, majd megoldjuk ezt is. Majd elolvasgatom az előző bejegyzésemet. Egyébként Ferenc elment Erdélybe, Misi és Ilon itthon van. Tulajdonképpen minden rendben van. Bár nagyon felhúztam magam a sütőn, de azét jobb, ha figyelek rá, hogy értékükön kezeljem a dolgokat.

Szerző: empszi  2008.07.29. 21:34 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr795913418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.07.30. 01:12:25

Nem jöttem rá egyből, mid is romlott el. A rakott krumlpli vezetett rá, hogy a remed. És valüban, annak a rendes neve sütő, pl. Debrecenben is mindenki úgy nevezte.

M 2008.07.30. 08:31:32

No, megint tanultam valamit. :) A tanárok nyáron sincsenek szabadságon? :)

SA 2008.07.30. 16:20:00

A tanárokat mindet szabadságra küldtem. Van közülük, néhány, aki dolgozik, de ez magán jellegű probklémájuk.

margit2 2008.07.30. 18:58:34

Ilyenkor kell kipróbálni a mikrót! %smile%

Aranyhal 2008.07.30. 20:27:03

Legyen paprikás krumpli...az is finom.:) Remélem megjavul a sütőd...ez amúgy valóban elég bosszantó tud lenni, ha elromlik valami...ami fontos. Ölelésem.:)

M 2008.07.30. 21:38:06

Anti, és Te? Margit, lehet benne valami, bár igazából nem szoktam rá. Aranyhal, hagymás sült krumpli lett tegnapi húsmaradékkal. De paprikás krumpli is lesz hamarosan. :) (A sütőről majd beszámolok.)

SA 2008.07.30. 21:40:44

Arra sem egyből jöttem rá, mi az a mikró. Le maradtam a konyha posztmodern nyelvezetéről. Mikrohullámú sütő, ami a vízmolekulákat rezgeti meg. Gyakorlatilag ugyanazt teszi, mint a rem, csak szelektíven és koncentráltan a víztartalomra, amin keresztül melegszik at az étel. Kicsit más emiatt az eredmény, mint remben, de ehető, és semmivel sem veszélyesebb, mint a remben sült kaja. Ugyanis akárhogy főzzök, sütjük, krakkolt molekulák mindig lesznek, ami rákkeltő, de az egészséges szervezet kivédi. Sőt talán a "mikróban" kevésbé krakkolődnak a nagy molekulák, mert csak a vizmolekulákat melegíti szelektíven.

M 2008.07.31. 08:06:34

Ez megnyugtat, amit a mikróról írsz. A remoskát pedig meg fogom keresni. Sok éve nem használtam már.
süti beállítások módosítása