Pocok és nutria meg sikítófrász

Itt volt Pocok. Ő Misi osztálytársa volt a gimiben. Vele kapcsolatos örök emlékem, hogy nem tudtam, hogy az anyukája nem szereti, ha ezen a becenéven említik a fiát. És megtettem. Kínos volt… Most egy pénzügyi tanácsadó cégnek dolgozik. Ennek kapcsán keresett meg. Hát nem lettem túl vidám attól, hogy átgondoltam az anyagi helyzetünket. Nem szoktam ilyesmit tenni. Mert még mindig volt valahogy. Szegény gyerek eléggé lefáradt tőlem. Magam is meglepődtem, mennyit beszéltem. Persze az anyagi helyzetelemzésen túl a pszichowellnessről meg az NLP-ről tartottam előadást. Nyilván – nyári szünet lévén - túl keveset beszéltem mostanában.

Ezen kívül még Jencivel beszélgettem telefonon. Elmondta, hogy látott a kertben egy nutriát, mert hogy azon a vidéken ezek élnek szabadon. Ezt eddig nem tudtam, de jó pap is holtig tanul .

Misiék lehet, hogy elmennek holnap, pedig nagyon kellene, hogy segítsen. Valami nem jól működik a honlapomon, nem küld visszaigazolást a feliratkozóknak a program. Így nem tud jelszóval belépni, aki szeretne. Ez most még nem is annyira érdekes, de azt tervezem, hogy hamarosan lesznek csak jelszóval elérhető tartalmak is. Egyébként nagyon érdekes, hogy néha milyen keresőszavakkal találnak a honlapomra. Ma pl. volt egy látogatóm, aki a „sikítófrász” útján jutott el hozzám. De ha nem sikerül hamarosan kiigazítani a honlapomat, akkor aktuális is lesz nálam ez az állapot.

A képen nutria van, nem Pocok. :)

Szerző: empszi  2008.08.03. 21:07 2 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr945913413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.08.05. 09:26:05

Három megoldás van: 1. Jenci Dél-Amerikába költözött, ahol a nutria őshonos 2. Franciaországban elszabadult nutriák élnek. 3. Az is pocok volt. (Tipp: 2)

M 2008.08.05. 09:35:44

A második tipp valóban nyert. Valamikor hajósok hozták be oda ezeket az állatokat, s ma szabadon élnek néhány négyzetkilométeren azon a környéken.
süti beállítások módosítása