Kreatív

Szonika gurította nekem ezt a labdát. Köszönöm, hogy méltónak ítélt a kreatív címre. Azonban igencsak próbára is tett. Pl. már megint elfelejtettem, hogy hogyan is kell valakit belinkelni. De hát aki kreatív, annak ez nem lehet akadály. Aztán az is felvetődött bennem, hogy bizonyára van egy titkos fődíj ezzel kapcsolatban, mely arról szól, hogy ezt az emblémát ki hogyan tudja leginkább a saját magához idomítani. Nos, a rendelkezésemre álló Paint programmal (más ilyesmim nem lévén) és a túlzott lelkiismeretfurdalás nélkül erre fordítható idővel – és természetesen legendás kreativitásommal - létrehoztam az esélyes művet. De ezt csak akkor láthatjátok, ha ahhoz is elég kreatív leszek, hogy kitaláljam, hogy egy bejegyzésbe hogyan lehet két képet betenni. :D :D :D

Egyébként a szabályok:
- logót kiteszed a blogba
- belinkeled azt a személyt, akitől kaptad
- megnevezel 5 blogot - belinkeled a blogokat
- üzenetet hagysz a kiválasztott személyeknek

És akiknek továbbadom:
Aranyhal , mert meg tudta oldani, hogy a Duna (és egyéb vizek) része legyen az életének
Skyppy (bár ő már kapott ilyent, s ilyenkor nem tudom, mi a szabály), mert mindig új arcát mutatja, s mégis rejtve marad.
Alessia a tiffaynik, meghívók, fotók és a szépen terített asztalok miatt.
Magit2 – a kifogyhatatlan konyhai ötleteiért.
Klikk – a növénynevelő-, csibekeltető, hímző- és főzőtudományáért

Természetesen, mások is joggal pályázhatnának blogismerőseim közül erre a címre, de nem kezdek a felsorolásukba, mert amikor elkezdtem, rájöttem, hogy túl hosszú lenne a sor, hiszen egy mindenkiben benne van a maga gyémántja, csak kérdés, hogy mennyire csiszolta ki, és mennyire mutatja meg, és észrevesszük-e. )

Megoldottam!!!

De szerintem ettől a megoldástól a hozzáértők a hajukat tépnék. A következőket tettem:

Feltöltöttem képként, majd leprivátoltam. Kimásoltam a HTML kódját, majd ezt a kódot bemásoltam az előző oldalon a HTML-es részbe. Nos? Vélemény?

Szerző: empszi  2008.08.06. 11:07 16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr755913409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.08.06. 11:37:54

wooooooow M...hát most nem jutok szóhoz...és köszönöm! ...és ha nem bánod a te logódat is kirakom mert Zefir is csinált egy pasis logót...:-))))

M 2008.08.06. 11:40:02

Juj, Skyppy, ez azért elég gáz körítés nélkül %mrgreen%

skyppy 2008.08.06. 11:41:10

csöppet sem, nekem ez is jobban tetszik az eredetinél....:-)))

M 2008.08.06. 11:44:39

Köszönöm, aranyos vagy. Ez úgy van ám, hogy az eredetit festegettem át Painttel. És az átfestegetésől éreztem magam kreatívnak.

Aranyhal 2008.08.06. 11:55:52

M! Nagyon kedves vagy és én igazán megtisztelve érzem magam. Ha nem baj, nem élek vele...egyszerűen nem szeretek ilyen játékokban részt venni. Nagyon szépen köszönöm, hogy engem választottál, de tüntess ki mást helyettem pls. :) Örökké hálás leszek ezért neked.:)

M 2008.08.06. 12:00:48

Ok, Aranyhal. Nem baj. Nem az a lényeg, hogy továbbadod-e, hanem, hogy ideírtalak! :) : ) : )

szonika 2008.08.06. 12:02:19

M, maga a kép beillesztése is kreatívra sikerült :-)))

M 2008.08.06. 12:13:33

Szonika, mi így? A beillesztés? Az így. Vagy az url? Azt rögtön megnézem.

Aranyhal 2008.08.06. 12:17:02

Igen, és ezt nagyon köszönöm....igazán.:)

skyppy 2008.08.06. 12:19:07

kissé bonyolult mód ,de végül is sikerült és ez a lényeg:-))

M 2008.08.06. 12:26:32

Aranyhal, :) skyppy, hogy kell csinálni egyébként? Komolyan nem tudom. Én csak úgy tudok képet betenni, hogy a képeknél. És tulajdonképpen az összes bejegyzésem képaláírás.

skyppy 2008.08.06. 14:16:49

..igazából linkelsz...én úgy csinálom,hogy explorerben megnyitom az adott blogot...aztán a fejlécben megjelenő elérési utat kimásolom....aztán vissza a firefoxba megnyitott bejegyzéshez ahol már beírtam a blogtulaj nevét../ ugye mert az írokegyet-ben vagy/ aztán a menüsorban kijelölöm azt a szót ami a tulajdonképpeni link lesz ( a láncszem is csak a jelölés után válik elérhetővé)a láncszemre kattintok és a felugró képernyő legfelső sorába beillesztem a kimásolt elérési utvonalat...aztán rákkattintok a beillesztés gombra ...ja és ne felejtsd el a blogd be gombot mert akkor nem mented a linkelést sem....aztán már kész is a linkelés....több kép egymásmellétevését pedig Zefir leírta... próbáld ki,igyekeztem érthetően írni...huhh..ez sok volt....:-)))

klikk 2008.08.06. 21:28:05

Hú, M! Köszönöm, de nekem nem megy a linkelés, csak a klikkelés. Elolvastam Skyppy tanácsait....Hát... Igyekszem...

M 2008.08.07. 09:41:45

Klikk, ez ne jelentsen külön feladatot, hiszen csak játék! A az lényeg, hogy eszembe jutottál ezen a listán, ahogy Aranyhalnak is írtam. :) :) :) (De láttalak ám máshol is megnevezve! :) )

klikk 2008.08.07. 13:32:40

Megoldom. :-) Aj-jaj, akkor arra még nem jártam. %eek%
süti beállítások módosítása