Csak úgy, folyékonyan

Most, ahogy elkezdek írni, egy árva gondolatom sincs. Csak unom a cukkinit ott legfölül. Egyébként mindig van ám gondolatunk, csak nem mindig „fölül”. Olyanok ezek a gondolatok, mint a halak meg a delfinek a tengerben. Idejük jó részét lenn a mélyben, a víz alatt töltik, de azért hosszabb-rövidebb időre felbukkannak, hogy láthatóvá legyenek a fenti világ számra is. Aztán ha valaki elkapja azt a pillanatot, amikor fent vannak, akkor szerencsés, mármint, ha éppen egy ilyen „látványra” vágyott. Vannak, akik képesek néha gondolatokat szándékosan is felcsalogatni a lelkük mélyéről, mások meg talán nem is akarják ezt megtanulni. Néha annyira üresnek tűnik a fejünk (vagy csak beszéljek a magam nevében?), hogy szinte hihetetlen, hogy van ott lenn a mélyben mégis valami, mint éppen most ezen az álmos augusztusi délutánon itt az én házam táján. Nos, talán ennyi elég is ebből. Most elolvasom, mi lett belőle, s keresek hozzá egy képet. Meg valami cím is kell neki. Be kell vallanom, hogy néha szoktam ilyesmit csinálni, így eljátszani azzal, hogy mi kerekedik ki a fehér lapon. Néha egészen jók úsznak föl, néha meg jó, hogy elég két mozdulat, s már nyoma sincs.

Szerző: empszi  2008.08.13. 14:09 20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr765913398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2008.08.13. 15:42:00

..én úgy vagyok a bejegyzéseimmel,hogy a mondanivalóhoz keresem a képet, aztán meg van úgy is,hogy a kép hozza magával a "sztorit"...aztán van olyan,hogy rengeteg mindről akarok írni...és van olyan is, semmi nem ugrik be...szó szerint se kép,se hang...:PPPP

M 2008.08.13. 17:57:01

... de mivel a blogolás folyamat, ebből a sokféleségből áll össze a kép. :)))

margit2 2008.08.13. 18:56:55

Igen, én is sokszor csak egy egy képet teszek be, az magáért szól...beszél.... %wink%

Livia 2008.08.13. 19:12:33

Szerintem ez nagyon jó módszer. Meg ez is egy gondolat, hogy nincs gondolat. Én is szoktam igy lenni. Olyankor a svéd goolge-be beirok svéd szavakat, s hátha találok valamit, vagy asszociálok valamit:)))))))))))))))

M 2008.08.13. 19:52:11

Margitka, a képeid nagyon személyesek és életközeliek. :) Livia, egy távoli országban élni maghatározó élmény lehet.

SA 2008.08.13. 20:13:30

Én ha a legtöbbet akarom kifejezni, akkor hónapokig nem írok a blogomba. (Az igazság, hogy időm nincs, de az a buddhista jellegű megközelítés jobban hangzik, hogy akkor Nagy Tiszta Üresség a blogom! :D)

SA 2008.08.13. 20:14:49

A folyékony latinul liqvidus. Vigyázz, ne lekvidáld a blogod, mert kár lenne érte!

M 2008.08.13. 20:16:26

Annyira azért nem vagyok művelt. Viszont folyékonyan tudom lökni a rizsát, ha úgy adódik. :)

SA 2008.08.13. 20:17:08

Bocs, elírtam, ne likvidáld, bár a lequár is folyékony, bár ezt sokan vitatják különösen, ha sokáig főzik. (Ne csalj zselésítővel. Zseléblog :D:D)

M 2008.08.13. 20:18:47

Nem is főzök lekvárt. Csak tavaly főztem. És cukor nélkül, és jó lett! (Csak savanyú.)

SA 2008.08.13. 20:33:43

És nem erjedt meg cukor nélkül? Az a titka az ukanyáink cukor nélküli lek-várjának, hogy olyan sokáig fözik, hogy annyi vizet elfő, hogy a természetes cukortartalma úgy besűrűsödik, hogy édes lesz annyira, hogy a saját cukra tartósítja. Szilvából mi is csináltunk. frenetikusan finom!

SA 2008.08.13. 20:39:27

Ja és a lényeg: a cukor hízlal. Kevésbé, mint az azonos kalóriájú zsiradék, mert le kell vonni a zsírrá alakítás energiáját. A kristálycukornál kedvezõbb hatásúak a gyümölcscukrok, mert többfélébbek. Az édességhez való vonzódásunk genetikai adottság. Azért alakult ki, hogy az érett gyümölcsöt együk, ne az éretlent. Ez az ember-gyümölcs kölcsönös evoluciós terméke. Ugyanis, ha az érett gyümölcsöt esszük, nem kapunk vérhast, több tápanyaghoz jutunk, és a gyümölcs csírakáéps magját is széthordjuk, amikor evés után elhajítjuk. Ökoszemét.

Tilly 2008.08.13. 21:45:24

SA kalap lenn:) M: én nem látom,hogy a képen mi van a viz felszinén, de a folyamat joó!

M 2008.08.13. 21:48:00

Tilly, én sem látom, de arra jött be a keresőben, hogy delfinek. :)

M 2008.08.13. 21:51:44

Anti, mondom, jó lett a lekvár. Ez meggyből van. Tavaly itt problémáztam rajta, aztán próba-szerencse, megcsináltam így. (És az ismeretterjesztő eszmefuttatás tőled már fel sem tűnik. Természetesnek veszem. )

SA 2008.08.14. 00:40:29

Szerintetek a delfinek szeretete itt a szárazföld közepén milyen archetipusra megy vissza?

M 2008.08.14. 07:09:47

Anti, gondolom, megmondod. :)

Aranyhal 2008.08.14. 08:04:40

Jó néha az üresjárat, egészen meglepő dolgok tudnak felszínre bukkanni.:) Nekem tarpai szilvalekkárom van, cukor nélküli, finom.:)

M 2008.08.14. 12:24:14

Asszem, szeretném. Jó úszkálást mára is, Aranyhal. :)

SA 2008.08.14. 17:06:27

Nem mondom meg, mert akkor sohasem tudom meg, hogy mások szerint, pé. szerinted miért szeretik sokan a delfineket. (Az nem válasz, hogy mert aranyosak, a mélylélektani okra vagyok kíváncsi. Éennie kell, mert egy tengertelen országban másként nem lennének ennyire kedveltek.)
süti beállítások módosítása