Végiggondolatlan

Mostanában annyit gondolok rá, hogy vajon megfelelően neveltem-e a fiaimat. Minden rendben van velük, nincs is ezzel semmi gond. Csak most, hogy felépítik a saját életüket, nem tudom, hogy hol is van benne az én helyem. De lehet, hogy csak arról van szó, hogy nem olyan érzelemkimutatós fajták, nekem meg néha jól esne egy kis kedveskedés.

Szerző: empszi  2008.08.26. 08:15 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1005913390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.08.26. 08:39:43

Azt nem tudom a fiúk milyenek...a lányok egy rövid időre eltávolodtak...olyan 5-6 évre...most kezdenek visszaszivárogni %lol%

M 2008.08.26. 08:44:13

Aranyhal, ez biztató. ("Rövid időre... 5-6 évre", ez meg türelemre int, de egyben jó hír is! ) :)

Aranyhal 2008.08.26. 08:46:02

hidd el, visszajönnek.:)

dédike 2008.08.27. 13:07:08

Mind keveseb helyed lesz, pláne ha a párjuknak nem leszel szimpatikus. A lelkedet kiteheted, akkor sem sikerül.Ha bajban lesznek akkor majd megtalálnak, és te akkor is boldogan ugrasz, hogy lám mégis csak szükség van rád is. //lehet, hogy csak én látom ilyen borúsnak a helyzetet. legyen nagyobb szerencséd.//

SA 2008.08.27. 17:24:45

Amit Dédike írsz, arra fel lehet, sőt kell készülni. Nem a szeretet lesz kevesebb - legalább is én ezt tapasztalom - hanem a szeretet megnyilvánulásai rendeződnek át. Meg aztán bagyon praktikus dolog két generációban gyereket vállalni. Amikor a nagyok leválasztódnak, ott vannak még a picik. A piciket meg majd az unokák váltják.

M 2008.08.27. 20:13:06

Dédike, tudom, hogy fontos, hogy jó anyós legyek. Igyekezni fogok. Remélem, sikerül. Anti, a kétgenerációs gyerekcsapatról én már lekéstem. De majd lesz még két lányom, ha a fiaim hoznak magukkal egyet-egyet, legalább is így szeretném. :)

dédike 2008.08.27. 20:32:41

M, Legyen szerencséd hozzá. Anti ,irigyellek a hitedért, de úgy hiszem, igazán még nem csalódtál.

SA 2008.08.27. 21:51:52

Dehogynem! Rengeteg csalódás ért. Ki van ám mérve egy-egy jókora adag belőle mindenkinek! Egy részét természetesen magamnak is köszönhettem. Más része nem is csalódás, csak újra át kell mindent gondolni, és az új helyzetben az új, talán még nagyobb örömöket megtalálni. Így is marad egy csomó igazi csalódás, de nem vagyunk erősebbek náluk?
süti beállítások módosítása