Mész

Ma volt a nyitóértekezlet. Jó lett az órarendem. A rám osztott feladatok is elviselhetők. Az értekezlet után meszeltünk. Délután négyig. Úgy elfáradtam, hogy azt elmondani nem tudom. De van látszatja. most azt nem taglalom, hogy ez így helyes-e, hogy a tanárok meszelnek. Ha aközött kell választanom, hogy meszelek vagy a tavalyi (sőt régebbi) koszt nézem egész évben a falon, akkor egyértelmű a válasz: meszelek. A többi nem az én hatásköröm. Nem tehetek többet, mit azokat a dolgokat, melyekre lehet hatásom, a legjobban teszem. Lehet időt és energiát fordítani arra, hogy hangot adok a nemtetszésemnek, de jelen pillanatban ennek semmi hatása nem lenne. Akkor meg minek. Csak olyan dolgot érdemes csinálni, melynek van valami értelme. Az értelmetlen dologhoz ( gyerekeim nem túl szalonképes kifejezésével: fingfűrészeléshez) túl rövid az élet.

Szerző: empszi  2008.08.28. 20:52 17 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr335913387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klikk 2008.08.28. 21:42:24

Szomorú, hogy idejutottunk. :-( Vagy felháborító? :-(

M 2008.08.28. 21:44:55

Igaz, Klikk. De legalább még van iskolánk!

SA 2008.08.28. 22:12:09

Én meg most hogy kezdődik az iskola, szabadságra megyek. Megtettem mindent eddig az iskolámért, kicsit menjen nélkülem is.

M 2008.08.28. 22:15:08

Egyedi időzítés. :)

SA 2008.08.28. 22:46:08

Most fáradtam el, és most nincs szükség rám. Az iskolák ilyenek.

SA 2008.08.28. 22:54:53

Nem blogolsz valami kajanövényt a tök meg a padlizsán után? Vagy valami húst? Sajtot? Kaptam egy dob kecskesajtot. Borzalmas bakkecske szaga van. Annak idején én azért ezt el tudtam kerülni. Nem tartpottam bakkecskét és nem adtam büdös növényeket enni nekik. Vagy blogolj csokit! Ja, az mér volt a nosztalgiaretrós posztban.

SA 2008.08.28. 22:56:05

nem mér, már. melléütök rendszeresen. bocsi!

Manólány 2008.08.29. 07:12:20

Én még emlékszem arra az időkre, mikor szülőként meszeltük a tantermeket és takarítottuk, hogy a gyerkőcök tiszta épületbe kezdjenek újévet. Sőt a gyerekek is ott voltak és segítettek. Talán jobban is vigyáztak az épületre. Sajnos ma ezért a gyermekmunkáért büntetnének. Vajon ez a világ a jobb, vagy a régi …………

dédike 2008.08.29. 08:41:50

Szölőként mindíg résztvettem az iskola rendbetételében. Ez nekünk szinte természetes volt, sőt időnként verseny, kinek az osztája lesz szebb. Jó alkalom volt arra is, hogy megimerjök ki milyen.

SA 2008.08.29. 08:51:55

Ha ügyesen van szervezve, nem büntetnek érte, inkább az a gyerekek nem jönnének, mert más a viszonyuk a dologhoz.

M 2008.08.29. 17:25:15

Anti, nem tudom, most semmi újat nem csináltam, de tényleg kitalálhatnék már valamit. Manólány, Dédike, itt is segített néhány szülő, de több jobb lett volna. Talán legközelebb érdemes lesz jobban odafigyelni a szervezésre.

Livia 2008.08.31. 18:16:40

Hihetetlen! Még meszelni is a tanároknak kell???

M 2008.08.31. 18:39:58

Lívia! Örülök, hogy újra itt vagy! Igen, eléggé összekeveredett világban élünk, de úgy fogom fel, hogy inkább meszelek, csak legyen iskola. Nagyon rossz a helyzet itt a végeken (is?).

Livia 2008.09.01. 08:34:40

Köszönöm!!!Jó, érzés, hogy örülnek az embernek!!!! Igazad van. Biztos én is inkább megcsinálnám, mint, higy ne legyen iskola. De, azért ez akkor sem a Te feladatod. A végeken Svédorzságot érted? Ha, igen sajnos, akkor azt kell irnom, hogy szerintem, s nem akarok pesszimista lenni, komoly gondok elő néz Svédország is. A hirekben lehet hallani Anglia komoly nehézségeiról is. Pont tegnap beszéltem egy volt kolléganómmel, aki fentebb él északon, s ő mesélte, hogy gyermekei iskolájából, most kaptak levelet, hogy leépitések miatt, komoly nehézségekre kell számitaniuk. Több tanárt elbocsátottak. Bevallom nem gondoltam volna, hogy ei Svédországban is megtörténhet.:(((((

M 2008.09.01. 21:16:50

Livia, A végeken Egerágot értettem, ez egy kicsi falu Baranyában, s itt élek, és itt meszelem az iskolát, ha úgy hozza a költségvetés. És jó lenne azt hinni, hogy azért nehéz itt a helyzet, mert ez egy kis falu Baranyában... De ahogy olvaslak, elkerekedik a szemem, hogy még Svédországban is...?

Livia 2008.09.01. 21:34:36

Ne haragudj, félre olvastam és értettem. Egerágo, milyen kedves név. Bevallom nem tudom hol van, s még nem hallottam.

M 2008.09.01. 22:15:03

Én sem tudtam sokáig, hogy létezik Egerág. Pécsett laktunk, de gyes után (17 éve) itt volt állás. Pécstől 15 km délre van ez a falu. A villányi és a harkányi út között, a Baranyai-dombság vidékén. Zsáktelepülés. (Innen tovább már csak Szőkéd és Áta van, aztán vége a világnak. Nincs tovább út. ) 1000 lakosa van, körjegyzőségi székhely. Így az iskolánkba is az egerági gyerekeken kívül szőkédi, átai és kisherendi gyerekek is járnak. 13 éve vettünk itt telket, házat építettünk, s azóta itt lakunk. Jó itt, nagyon közel van Pécshez, és mégis kint élünk a falu széli nyugalomban. Na, most jól elmeséltem. :)
süti beállítások módosítása