Dac

Húsz éve parlagfű-allergiám van. Ez azt jelentette, hogy augusztus elejétől (de volt, hogy már előbb) október végéig (azaz gyakorlatilag a következő tavaszig) nem mentem a kertbe. Ha mentem, fuldokoltam. Éveken keresztül gyógyszert szedtem. Pár éve azonban már nem szedek. (A vérnyomás-gyógyszert is elhagytam. Nem akarok gyógyszereken élni. ) Eddig jól működött így. Most még rátettem egy lapáttal. Kint vagyok a kertben ilyenkor, sőt, ha látok egy nyomoronc parlagfüvet a puszta kezemmel tépem ki. Aztán persze alaposan meg kell mosdanom, de nem rosszabb a helyzet, mint amikor szobafogságra ítéltem magam. És nem is fulladok a kertben. Azért ennek az allergiának is figyelemre méltó természete van. Most, hogy dacolok vele, visszahúzódik? Vagy hogy is van ez?

Szerző: empszi  2008.09.03. 19:37 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435913382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dédike 2008.09.03. 20:17:04

Azért vigyázz ! Igaz, hogy a szervezeted kezd kifejleszteni egy bizonyos fokú ellenállást,de ez még a túl nagy terhelésre sérülékeny.ezt egy volt sújos azstmás mondja kinek 20 éve nem volt rohama, de még mindíg figyelni kell, mert a visszaesés sújosabb bajt hoz magával.A végén már mindenre allergiás voltam. Nehéz út vezet a lekűzdéshez, de én állítom, hogy mértékletes kitartással lehet. Decsak lassan, mértékkel.

SA 2008.09.03. 20:35:30

Azt figyeltem meg, hogy az allergia változik. Nekem a nyárfa magrepítö szöreitől volt allergiaám, aztán elmúlt, mint Neked. Erika a parlagfűvel volt így. Sőt úgy volt vele, hogy tíz hektár tiszta parlagfű mellett laktunk és semmi se volt, egyetlen száltól a koszos városban kijött. Nincs szabály. Az viszont sztem jelentősen lerövídtette az allergia idejét, amilyen módon élsz, meg a tudatos törekvés az egészségre.

Aranyhal 2008.09.03. 21:00:09

Én is kicsupálom bárhol ahol meglátom.:) Nekem is változott, régebben asztmás rohamaim voltak tőle, mostanra már megszelidült.:)

marisom 2008.09.03. 21:32:45

remélem sikerül legyőznöd, SA-nak nagyon igaza van sokat segít a tudatos törekvés az egészségre. Gyógyszerek hát igen csak egy szó vegyianyagból vannak, itt segit, ott árt, akkor inkább a szervezet gyógyítsa meg önmagát..

mk 2008.09.04. 12:06:19

igen, draga M, ez ugy van, ahogyan irod/tapasztalod: dacolsz ellene, hat nem hat rad! van erre valahol egy idzetem is, de majd ha eszembe jut, beirom neked az ellenorzodbe! :)

Livia 2008.09.04. 12:33:36

Szegény! Nagyon rossz lehet az allergia! Viszont az jó, hogy nem szeded a vérnyomásgyógyszert, persze, csak, ha igy is rendben van a vérnyomásod!

M 2008.09.04. 21:26:27

Dédike, ez nagyon jó hír. Hogy csináltad? Anti, van valami konkrét támpontod, hogy mi változtatja. Aranyhal, lehet, hogy végülis gyöngül az álnok, vagy mi erősödünk? :) Marisom, én is remélem, hogy egyszer tejesen megszabadulok ettől a nyűgtől. mk, csak szól, s már hozom is (az ellenőrzőm) :) Livia, hál' Istennek, teljesen jó a vérnyomásom mostanában. Azt hiszem, jót tett neki a -40 kg. :)

SA 2008.09.04. 21:54:53

nincs- illetve leírtam: emelted az életminőségedet-
süti beállítások módosítása