Hangoskönyv – első lépések

Ma végre befűtöttek az iskolában, és a nap is kisütött. el is határoztam ennek örömére, hogy minden nap teszek valamennyit annak érdekében, hogy megcsináljam a könyvemből a hangoskönyvet. Már tervezgetem ezt egy ideje, de tegnap egy kedves ismerősöm hozta elő. És ezt most jelnek tekintem, hogy nincs miért tovább halogatni a kérdést. Csináltam már néhány perc próbafelvételt, majd lesz még jobb is. Azt mondják, a legtöbb embernek nem tetszik a saját hangja. Még azon is kell csiszolnom, hogy természetesebb legyen. Jó lenne elmennem néhány beszédtechnika órára, vagy egy színésztől megtudnia titkot, hogy hogyan lehet úgy olvasni, mintha beszélne az ember. Eddig ezzel az ürüggyel halogattam, hogy ezt a titkot felfedi valaki előttem. De ez csak kifogás. Hozzáfogok.

Szerző: empszi  2008.09.23. 14:57 9 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr625913355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2008.09.23. 17:45:50

"Még azon is kell csiszolnom, hogy természetesebb legyen." - belső ellentmondás! Egyébként is, mi bajod a hangoddal?

M 2008.09.23. 17:59:50

Ez valóban az. Hogy természetesebb legyen, nyilván lazítanom kéne. Én idegesítőnek hallom a saját hangom felvételről. "Belülről" sokkal jobb.

Alíz 2008.09.23. 18:50:38

MIndenki idegesítőnek hallja a saját hangját, mert ugyan nagyon hasonló ahhoz, amit belülről hallunk, mégsem az. Szerintem, nagyon kellemes hangod van - hallgattam a blogodon a köszöntő beszédedet - és az a véleményem, hogy nem kell sem beszédtanár, sem logopédus ahhoz, hogy bizonyos részeket hangosan is rögzíthess. A nagyon profi, mikrofon vizsgával rendelkező bemondók is idegesítőnek hallják eleinte a saját hangjukat. Ez természetes.

kiezem 2008.09.23. 18:58:25

M! csak kettonk kozott sutogom, s utana torold ezt a bejegyzest, pls: a posztod cimében: HanGoskonyv :)

M 2008.09.23. 19:09:57

Oh, köszönöm! Dehogy törlöm. Csak javítom! Innen is láthatod, hogy mennyire diszlexiás vagyok. Nemcsak leírom, de aztán sem veszem észre. :)

kiezem 2008.09.24. 00:04:27

koszonom! :) en diszgrafias vagyok! :)

skyppy 2008.09.24. 04:47:11

..nekem totál nem tetszik a hangom amit visszahallok pl. videóról...egészen gyerekkorom óta nem,és nem is szeretem hallani....

dédike 2008.09.24. 07:23:37

Mikor elöszörhallottam magam, megkérdeztem: ki ez?

Aranyhal 2008.09.25. 13:35:16

%smile% én sem tudtam, hogy én beszélek...belülről máshogy hallom a hangom. %smile%
süti beállítások módosítása