Szegfűgomba meg tálca szent Mihály napján

Ma van Misi névnapja. Itthon is volt a hétvégén, úgyhogy ezzel én kaptam igazi ajándékot. Végre a nap is kisütött, és igazi ragyogó őszi délután van. Kint voltam a kertben, s láttam egy csomó gombát. Aztán nekiálltam kitalálni, hogy milyen gomba is lehet. Abban maradtam, hogy arra hasonlít legjobban, mait itt van a képen, és az internet tanúsága szerint: mezei szegfűgomba. Azon kívül, hogy a gombát próbáltam beazonosítani, még egy csomó időt azzal vacakoltam a gép mellett, hogy visszaállítsam a tálcámat függőlegesből vízszintesbe. Hogy ezt hogy értem el, hogy most minden eddig a képernyő aljában megszokott információ: a startgombtól a dátumig bezárólag a képernyő jobb szélére került. Nem örülök neki, viszont visszaállítani sem tudom. U.i. Kaptam egy privit. Köszönöm.

Szerző: empszi  2008.09.29. 18:43 7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435913347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alíz 2008.09.29. 19:50:00

Isten éltesse Misi fiadat! Örülök a gombatalálatnak, néha ősszel is szokott nőni. Az idősebbek szerint husszú ősz előjele, ha ősszel is "feljön" a szegfűgomba. Azért figyeld meg alaposan, ha netán gallérja van, akkor az nem ehető. Egyébként nem véletlenül szegfűgomba a neve, mert erősen fűszeres illata kell legyen. Igencsak ízletes gombatokány, vagy paprikás készíthető belőle, de levesnek is isteni. Nekem az erdőjáró barátnőm lila pereszkét ígért a hét végére...

M 2008.09.29. 20:19:35

Ja, nem merem ám megenni. Mert lehet, hogy nem is az. Sajnos nem ismerem a gombákat. Van egy kis illata, de nem olyan nagyon erős, de elég jó. Köszönöm a névnapi köszöntőt Misi nevében! :)

margit2 2008.09.29. 20:21:47

Boldog névnapot kívánok a Fiadnak! %smile%

Aranyhal 2008.09.29. 20:45:07

Nagyon boldog névnapot Misinek...ezt a gombát annyira szeretem:):):)

skyppy 2008.09.30. 04:01:20

Boldog Névnapot a fiadnak:-))))))... ..a gombát igazán a sógorom kedveltette meg velem, sose gondoltam volna,hogy a fiatal pöfeteg gombából milyen mennyei pörköltöt lehet csinálni, és a fűszere 1 db vargánya, némi só,piros paprika...valami isteni finom volt..:-))

dédike 2008.09.30. 08:45:16

Finom is a gomba. De nálunk nincs szakértö, így nem nagyon merünk szedni.

M 2008.09.30. 20:18:46

Köszönöm a köszöntést :) Aranyhal, én is. Skyppy, ez nagyon jól hangzik. Dédike, ezzel sajnos én is így vagyok.
süti beállítások módosítása