Szél a vitorlába

Reggel épp arra gondoltam, hogy mi is történhetne velem itt Egerágon a Jókai utca (a lakásunk) és a Pozsony utca (az iskola) között. Aztán alig hogy ezt elgondoltam, körbenéztem a gépen, s látom, hogy felkerült a Hoxára egy írásom. Most, hogy én hogyan és mikor találtam ár a hoxa.hu –ra, már fogalmam sincs. Volt idő, hogy teljesen meg is feledkeztem róla. Aztán egy ideje elkezdtem ott is kicsi bejegyzéseket írni. Nagyon sok olyan ember megfordul ott, akinek hasznára lehetnének a tapasztalataim, ezért egyszer hónapokkal ezelőtt írtam öt apró cikket (egy írást öt kicsi részben – az olvashatóság kedvéért így) a tőlem megszokott témában. Ott árválkodtak az „ellenőrzés alatt” vagy valami ilyesmi felirattal, már ki tudja, mióta. Ki is dobtam volna már őket, ha tudom, hogy hogyan kell. De maradtak és el is feledkeztem a létükről. És tegnap leközölték az első részt. No, nem akkora dolog, tudom, de mégis egy kicsit kimozdított a Jókai utca – Pozsony utca vidékéről.

Szerző: empszi  2008.09.30. 20:15 6 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr565913346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2008.09.30. 22:25:37

Ezek szerint csak felkeltette az érdeklődésüket a cikked! %smile%

Aranyhal 2008.10.01. 06:43:28

nagyszerű, csak így tovább:):)

Zsika 2008.10.25. 10:10:23

Gratulálok!

M 2008.10.26. 09:02:22

Zsika, köszönöm, gyere máskor is! :)
süti beállítások módosítása