Vizes

Van, amikor csak kavarognak bennem az érzések, és nem akarnak, nem tudnak szavakká formálódni. Ha túl erős érzések ezek, akkor szavak helyett egyszercsak víz lesz belőlük. Leginkább két ok miatt kezdenek el folyni a könnyeim. Ez első az, amikor a tehetetlen dühtől kezdek sírni, ha nagyon fontos helyzetben nem tudom úgy kifejezni magam, hogy a másik azt értse, amit valóban mondani akarok. Ilyenkor magamra vagyok végtelenül dühös a másik ember értetlenkedése és a félreértések miatt. A másik eset, amikor engedem folyni a könnyeimet, ha kinyitom a lelkemhez vezető kaput, mert az én lelkemet vizesárok is védi, mint a várakat. És ha valaki be akar menni a várba, át kell kelnie ezen a vizesárkon.

Szerző: empszi  2008.10.06. 19:06 8 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr805913338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alíz 2008.10.06. 21:49:37

Egyszer egy öreg ferences szerzetes mondta nekem, hogy a könny tisztára mossa a lelket. Jó dolog, ha néha a szavak könnyé formálódnak és csak peregnek, mint kristálytiszta gyöngyszemek. Akinek értenie kell belőle, az úgy is érti, más pedig nem számít...

klikk 2008.10.06. 23:10:30

Nem igazán szoktam sírni. "ha nagyon fontos helyzetben nem tudom úgy kifejezni magam, hogy a másik azt értse, amit valóban mondani akarok" Én így jártam ma, csak az volt a gond, hogy a másik nem is akarta megérteni. :-( Így meg nem lehet megmagyarázni.

kiezem 2008.10.07. 03:12:16

M! csatlakozom SA-hoz. irtam errol egy bejegyzesben is: http://smilimano.blogspot.com/2008/09/anyukam-emlekezete.html oleles: mk:)

M 2008.10.07. 06:31:37

Alíz, ez nagyon szép. Fogok rá gondolni. Klikk, egyszer egy nagyon komoly helyzetben nem engedtem meg magamnak, hogy sírjak. Aztán évekig hiába akartam. De aztán egyszer mégis sikerült. Azóta mindig elengedem a könnyeimet, ha jönni akarnak. Kiezem, Miben csatlakozol SA-hoz? Volt itt kommentje most? Ha volt most hol van? No, megyek, megnézem, a Te bejegyzésedet, hátha rájövök.

M 2008.10.07. 06:41:26

Kiezem, megnéztem a bejegyzésedet. Emlékszem rá, már akkor is meghatott, amikor először olvastam. (S így nyilván Alíz szavaira gondoltál. Ez azért megnyugtató, mert furcsa lett volna, ha eltűnik innen egy komment a tudom nélkül. Akkor ehhez Anti nyilván nem is írt.)

Aranyhal 2008.10.07. 09:04:54

én is ugyanígy....szóról-szóra...%smile%

mk 2008.10.07. 15:37:13

M! Én kérek elnézést! valóban nem SA-hoz, hanem Alizhoz csatlakoztam mint elottem szolohoz! Talan a kesei/korai (?) idopont okan elnezheto nekem ! :)
süti beállítások módosítása