Zavaros

Ferenc fiam születése óta alkoholallergiám van. Ezért több mint húsz éve nem ittam alkoholt. Ennek ellenére tegnap óta úgy érem magam, mintha be lennék csiccsentve. Annak ellenére, hogy tegnap délelőtt megemlékeztünk az aradi vértanúkról, estére már szent meggyőződésem lett, hogy tizedike van. Aztán levélben Andreának szólítottam Angélát. (Ezt szóban bárkivel, bármikor megteszem, de írásban nem szokott előfordulni.) Ma reggel elnéztem az órát, és becsengettek, mire odaértem az iskolába. Majd a gyerekekkel vitába keveredtem, hogy valamit holnapra beszéltünk meg vagy szerdára, a pénztárcámat nyitottam ki, amikor a naplót kellett volna... És ezek csak azok a zöldségeim, melyekre rá is jöttem. Mi mindent tehettem még az elmúlt huszonnégy órában? Mi van velem?

Szerző: empszi  2008.10.07. 13:20 5 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr275913337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szonika 2008.10.07. 15:19:58

Szerintem csak aludd ki magad :))

mk 2008.10.07. 15:40:04

vagy idojaras jatszik veled is, vagy csak almos-faradt vagy! :) pihenj egy kicsit! :)

M 2008.10.08. 18:58:06

Szonika, ezt a tanácsot ma fogadom meg, most is rámfér. mk, azt hiszem igazad van. Van, amikor nincs más megoldás!

Aranyhal 2008.10.08. 19:45:36

előttem már elmondták...de a tegnapi valahogy ilyen nap volt %rolleyes%

skyppy 2008.10.09. 04:31:12

..huhh a keddi napom totál ilyen volt, ráadásul (mivel pénzügyekkel foglalkozom) épp az utolsó percbe jöttem rá,hogy ez a számítás rossz és még vissza tudtam csinálni...de tegnap nem dolgoztam,most emészt a gondolat, nem rossz- e az összes amit kedden csináltam??? ..de tény az alvás a legjobb mindenre...:-))
süti beállítások módosítása