Rosta

Azt olvastam, hogy valójában nincs is időhiány. Aki azt érezi, hogy nincs elég ideje, az nem azt csinálja, amit tennie kéne. No, ezen most van mit gondolkodnom. Azt hiszem, nagy rostálásnak nézünk itt elébe! (Csak még fogalmam sincs, hogy minek kéne kihullnia.)

Szerző: empszi  2008.10.10. 14:02 14 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr515913335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2008.10.10. 14:37:47

ezzel vagyunk így egy páran %lol%

margit2 2008.10.10. 20:55:33

... Akkor nekem is gondolkodnom kell... %wink%

Alíz 2008.10.10. 21:27:34

Osztom a véleményt: valóban megszűnt az időkrízisem, amióta priorításokat állítottam fel. Vagyis: egy napban van 24 óra és van x számú feladat. Fel kell osztani szépen a 24 órában a feladatokat és felállítani egy fontossági sorrendet. Ebben nagyon sokat segíthet a gmail Naptár szolgáltatása. Mindenkinek ajánlom. Nehéz az elején, de ha sikerül belejönni, egy idő után már attól kezdesz ideges lenni, ha üresjárat van. :)

Tilly 2008.10.10. 23:13:22

nem értek egyet! mert nem tudom megoldanIIIII!!!

klikk 2008.10.10. 23:14:51

8 órám elmegy a munkával, 8 órán át fekszem, alszom... A maradékban netezem is, most mondjak le róla? Mert beismerem, ha többet ülök itt, tényleg időhiány alakul ki. Betegség? %lol%

Alíz 2008.10.11. 10:07:25

Tilly, próbáltad? Mert ha nem, akkor előbb érdemes lenne kipróbálni, utána mondani, hogy "nem tudom megoldani".

Manólány 2008.10.13. 06:56:10

Ez a gondolat elgondolkodtat. Most mit hadjak ki, nekem minden fontos amit csinálok, s időm mindig kevés. Tán sokat alszom, azt kéne kurtítani:) Legyen szép napod.

eipi-1 2008.10.14. 21:25:53

Az ilyen feladatok megoldására vezették be a matematikusok a komplex számokat! :)) Valójában nincs megoldása ennek a problémának, de olyan, mintha lenne (erősen fizikus megfogalmazással). Ha azt mondjuk pl. hogy a reggeli újságot elolvasni annyira nem fontos, viszont a porszívózás és a mosogatás prioritást élvez, valóban maradhat akár 10 percünk is arra, hogy egy kicsit leüljünk. No de én szeretem a reggeli újságokat olvasni, porszívózni meg mosogatni viszont nem. Ha kihagyok kedvtelésből végzett dolgokat, felszabadul egy kis időm. Meg ha kihagyom a kávészünetet, meg ilyesmi... Csak egy példa volt; nálunk nem én mosogatok, meg porszívózok :D

Alíz 2008.10.14. 21:34:09

De jó nektek! :) Kicsit irigy is vagyok rátok... Mert azt értem a szavaitokból, hogy soha nem volt annyi dolgotok, hogy azt éreznétek: összecsap a fejetek fölött. Nekem minden nap így van, kivéve most, november elejéig, ugyanis szabadságon vagyok. De még a szabadságom idejére is programot terveztem magamnak, csakhogy teljesen másak most a priorotásaim, mint a szürke hétköznapokon. Pl. ilyenket: gombászás, erdőjárás, barátnőlátogatás, stb. :)

csibike 2008.10.15. 09:49:25

Szinte mindig azt érzem, hogy nincs elég időm. Van, amikor rajtam múlik, van, amikor nem. Van az úgy, hogy hiába állítok fel fontossági sorrendet, ha hirtelen a nyakamba zúdul valami, akkor borul minden, lőttek a szép terveknek, hajtás van. Szerintem az a fontos, hogy a lelki egyensúlya érdekében az ember igenis szánjon magára és a kedvteléseire elég időt, különben egy idő után nincs miből táplálkoznia, kiég :) Pölö ezért mondom mindig, hogy nem szabad, hogy a várva várt szabi a nonstop takarításról szóljon... :))

Alíz 2008.10.15. 10:39:57

Csibike, tökéletesen egyetértek veled. Ezért a prioritás nálam most az erdőjárás, barátnőlátogatást, stb., egyszóval minden olyan tevékenység, ami kikapcsol és amire nincs lehetőségem máskor. A takarításban pedig igyekszem azokat a munkálatokat elvégezni, amire nincs időm, amikor dolgozom. Pl. rendszereket építek fel a rengeteg megőrizendő papír tárolására. Tényleg, valaki ért-e az archíváláshoz? Szívesen vennék egy-két használható ötletet, természetesen privátban.

M 2008.10.15. 18:59:32

Ó, jaj. rég jártam itt. Nehogy a végén még ezt rostáljam ki! :)

Zefir 2008.10.16. 06:52:44

ha már csak szabadidőd van, és a teendők elfogytak, akkor a rostálás túl jól sikerült...

Livia 2008.10.22. 10:52:52

Ez meggondolandó...Van benne valami....
süti beállítások módosítása